موبایل

ال‌جی از یک گوشی با نمایشگر ثانویه رونمایی می‌کند

نمایشگر ثانویه

کمپانی ال‌جی در تلاش است تا یک گوشی هوشمند با نمایشگر ثانویه را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. این نمایشگر به صورت قطعه‌ای جانبی به گوشی اضافه شده و در واقع با این کار شما می‌توانید در مواقع مورد نیاز از یک صفحه نمایش دوم بر روی گوشی هوشمند خود بهره ببرید. این قابلیت بدون شک ما را به یاد ماژول‌های Friends ال‌جی می‌اندازد که کاربر با استفاده از آنها می‌توانست توانمندی‌های برخی از گوشی‌های هوشمند این کمپانی را افزایش دهد.

به گزارش وب‌سایت CNET گوشی هوشمند جدید ال‌جی احتمالا از یک صفحه نمایش ثانویه با قابلیت نصب و جداسازی توسط کاربر برخوردار خواهد بود. این نمایشگر جانبی در واقع به صورت یک قاب ارائه می‌شود که بر روی آن صفحه نمایش قرار گرفته است. بنابراین کاربر می‌تواند در صورت نیاز ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمندش را دوبرابر نموده و از مزایای آن استفاده کند. این موضوع به خصوص برای کاربرانی که تمایلی به استفاده از گوشی‌های هوشمند تاشو یا گوشی‌هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ ندارند حائز اهمیت است.

با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص این گوشی هوشمند به نظر می‌رسد تا معرفی رسمی آن زمان زیادی را نباید منتظر بمانیم. در واقع این احتمال وجود دارد که ال‌جی گوشی هوشمند خود با نمایشگر ثانویه را در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 که ماه آینده در شهر بارسلونا برگزار می‌شود رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود که ال‌جی احتمالا نام G8 را برای این دستگاه اندرویدی در نظر خواهد گرفت که البته هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در گزارش منتشر شده آمده که این گوشی هوشمند همان دستگاه تاشدنی که یک نشریه کره‌ای پیش‌تر از آن سخن گفته بود، نمی‌باشد. این گوشی با نمایشگر ثانویه خود یک محصول کاملا مجزاست که باید دید آیا توسط ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی خواهد شد یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید