موبایل

آیفون‌های 2019 از لنز تله‌فوتو با زوم 3 برابر و باتری بزرگتر بهره می‌برند

iphone-xs-max

عمر باتری در آیفون‌های اپل اگرچه افتضاح نیست اما به هیچ عنوان خوب نیز ارزیابی نمی‌شود. در حالی که اپل از نظر تکنولوژیکی بهبودهای فراوانی را در طول سال‌های گذشته ارائه داده اما باز هم عمر باتری گوشی‌های آیفون به عنوان یکی از بخش‌هایی مطرح است که اپل نتوانسته آنچنان که باید وضعیت آن را بهبود ببخشد. اما اگر شایعاتی که جدیدا منتشر شده صحت داشته باشند به نظر می‌رسد این موضوع در خصوص آیفون‌های 2019 چندان صادق نخواهد بود.

براساس گزارشی که به تازگی در وب‌سایت چینیWeibo  منتشر شده ظاهرا اپل قصد اعمال تغییرات ویژه‌ای در آیفون‌های جدید خود را دارد. در این گزارش آمده که آیفون‌های 2019 اپل به احتمال زیاد از یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهند بود که در این صورت شاهد افزایش ظرفیت چشمگیری نسبت به باتری استفاده شده در آیفون ایکس‌اس مکس(3175 میلی‌آمپرساعت) خواهیم بود.

در این گزارش همچنین اشاره شده که آیفون‌های جدید اپل به دوربینی با لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر مجهز خواهند بود. علاوه بر این قابلیت شارژ بی‌سیم سریع‌تر با توان 15 واتی نیز در این آیفون‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین زمزمه‌هایی از تلاش اپل برای استفاده از یک پنل صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی تصاویر 90 تا 120 هرتزی نیز به گوش می‌رسد.

باتوجه به اینکه آیپد پروهای اپل در حال حاضر صفحات نمایشی با قابلیت نمایش تصاویر با نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهند، شاید اپل بتواند تکنولوژی مذکور را بدون افزایش محسوسی در هزینه تولید، در آیفون‌های 2019 مورد استفاده قرار بدهد.

به هر حال اگرچه منبع خبری که گزارش را مذکور را ارائه داده از اعتبار بالایی برخوردار است، اما باز هم نمی‌توان به این اطلاعات استناد کرد، چرا که اپل معمولا قابلیت‌های محصولات خود را تا آخرین لحظات کاملا مخفی نگه می‌دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *