سخت‌افزار

کمپانی LG سیستم‌عامل آندروید Pie را برای تلفن همراه G7 عرضه کرد

کمپانی LG سیستم‌عامل آندروید Pie را برای تلفن همراه G7 عرضه کرد

از زمان عرضه نسخه نهم سیستم‌عامل آندروید یا به عبارتی دیگر آندروید Pie تا به امروز مدت زمانی می‌گذرد، اما چهارچوب نرم‌افزاری مذکور هنوز برای بسیاری از دستگاه‌های سازگار منتشر نشده و طیف وسیعی از کاربران همچنان به استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر از آن مبادرت می‌ورزند. به عنوان مثال کمپانی سامسونگ به‌تازگی برنامه توسعه نسخ بتا از آندروید Pie را اجرا و به توسعه سیستم‌عامل مذکور برای برخی از محصولات خود پرداخته است، اما تاریخ انتشار آن‌ها برای زمانی در ژانویه سال آینده میلادی در نظر گرفته شده است. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی LG در عرضه سیستم‌عامل مذکور از دیگر رقیبان خود پیشی گرفته و اولین کمپانی درزمینهٔ انتشار آندروید Pie برای دستگاه تلفن همراه G7 خود به شمار می‌رود.

بر طبق گزارش یکی از کاربران انجمن XDA از کانادا، کمپانی LG فرآیند انتشار سیستم‌عامل آندروید Pie برای دستگاه تلفن همراه G7 خود را شروع کرده است. به‌روزرسانی عرضه شده از حجمی برابر با 820 مگابایت برخوردار می‌باشد که در نوع خود نیز منطقی به شمار می‌رود، زیرا نسخه نهم سیستم‌عامل مذکور به‌نوعی در قالب یکی از به‌روزرسانی عظیم آن طبقه‌بندی می‌گردد.

فهرست تغییرات عرضه شده همراه با به‌روزرسانی مواردی از جمله ارتقاء هسته سیستم‌عامل به نسخه 9.0 و بهبود عملکرد سنسور دوربین را در خود جای داده است. علاوه بر آن آخرین وصله‌های امنیتی مربوط به نوامبر سال 2018 میلادی نیز همراه با به‌روزرسانی فوق مورد عرضه قرار گرفته‌اند.

سیستم‌عامل آندروید Pie

تلفن همراه G7 در حالت کلی دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید وان کمپانی LG به شمار می‌رود. آن دسته از افرادی که تلفن همراه مذکور را در اختیار دارند هم‌اکنون می‌توانند با دریافت آخرین به‌روزرسانی عرضه شده برای دستگاه خود، تجربه شیرین استفاده از نسخه نهم سیستم‌عامل آندروید را کسب نمایند. پلتفرم آندروید Pie بهبودها و تغییرات جدید و منحصر به فردی را با خود به ارمغان می‌آورد که بهسازی رابط کاربری نیز در قالب یکی از موارد آن قرار دارد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید