سخت‌افزار

مانیتور خمیده 31.5 اینچی AOC CQ32G1 معرفی شد

CQ32G1

کمپانی AOC محصول جدیدی را در سری مانیتورهای گیمینگ منحنی G1 خود تحت عنوان CQ32G1 معرفی کرد. این مانیتور 31.5 اینچی با وضوح تصویر QHD به طور ویژه برای گیمرها طراحی شده تا تجربه بصری بهتری را از عناوین روز بازار بازی داشته باشند. پنل به کار رفته در این مانیتور از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی پشتیبانی نموده و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی و زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای جزو ویژگی‌های آن هستند.

مانیتور خمیده 31.5 اینچی جدید AOC همچنین از فناوری ضد پارگی تصویر AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند که البته در سایر مانیتورهای Full HD سری G1 نیز دیده می‌شود.

طراحی CQ32G1 قطعا برای هر گیمر یا کاربر کامپیوتری جذاب و چشم‌نوار خواهد بود. حاشیه‌های بسیار باریک 2 میلی‌متری و طراحی بدون فریم باعث شده تا این مانیتور برای استفاده در چینش‌های چندتایی یک گزینه ایده‌آل به حساب آید. کاربر می‌تواند این مانیتور را در زاویه‌های مختلفی قرار داده و از تماشای تصاویر لذت دوچندان ببرد.

CQ32G1

نرخ کنتراست در مانیتور CQ32G1 عدد مناسب 3000:1 بوده و پنل به کار رفته در این مدل قادر به پوشش 124 درصدی محدوده رنگی sRGB را دارد. بدین ترتیب کاربرانی که به تولید یا ویرایش محتوای دیجیتال و چندرسانه‌ای مشغول هستند و یا گیمرهایی که به سبک‌هایی با گیم‌پلی بسیار سریع و پرهیجان علاقه دارند می‌توانند این مانیتور را به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی خود در نظر داشته باشند.

زاویه نمایش تصاویر در این مانیتور 178/178 درجه بوده و به لطف ابعاد بزرگ پنل آن، همزمان چند کاربر می‌توانند از تماشای تصاویر نمایش داده شده در آن لذت ببرند. از جمله امکانات ارتباطاتی در CQ32G1 می‌توان به دو پورت HDMI نسخه 1.4 و یک پورت DisplayPort 1.2 اشاره کرد که قابلیت اتصال مانیتور به چند سورس را می‌دهد.

این مانیتور از تکنولوژی Flicker-Free و همچنینLowBlue Mode  کمپانی AOC پشتیبانی نموده و به همین دلیل خستگی چشم‌ها را به خصوص در استفاده‌های بلندمدت تا حد محسوسی کاهش می‌دهد.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *