سخت‌افزار

تلفن همراه آیفون XR اکنون آماده پیش فروش می‌باشد

آیفون XR

هنگامی که کمپانی اپل در ماه گذشته سبد محصولاتی آیفون‌های جدید و تازه‌نفس خود را معرفی کرد، تلفن‌های همراه آیفون Xs ،Xs Max و XR نیز در میان دستگاه‌های موجود به چشم می‌خوردند. محصولات آیفون Xs و Xs Max با توجه به پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر پیکربندی دوگانه دوربین، صفحه نمایشگر مبتنی بر فناوری OLED و … در حالت کلی تلفن‌های همراه پرچم‌دار نسل فعلی به شمار می‌روند، در حالی که محصول آیفون XR نمایانگر دستگاهی ارزان قیمت و قابل تهیه برای طیف وسیعی از دیگر طرفداران و مصرف‌کنندگان است.

برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به تهیه و خرید محصولی از آیفون‌های نسل فعلی می‌باشند باید گفت که تلفن همراه آیفون XR اکنون از طریق وب‌سایت رسمی کمپانی اپل قابل پیش خرید می‌باشد. بدون شک تلفن همراه آیفون XR با توجه به قیمت اولیه 749 دلاری برای مدل 64 گیگ و افزایش آن در مقایسه با دیگر همتایان خود نظیر آیفون Xs و Xs Max بسیار ارزان‌تر می‌باشد، اما این کاهش قیمت به‌صورت جادویی به ارمغان آورده نشده و دستگاه فوق متأسفانه از برخی از ویژگی‌های جذاب نسل فعلی پشتیبانی نمی‌کند.

به‌عنوان مثال تلفن همراه آیفون XR برخلاف دیگر محصولات آیفون Xs و Xs Max از پیکربندی دوربین دوگانه پشتیبانی نکرده و صفحه نمایشگر آن نیز مبتنی بر پنل معمولی LCD (به‌جای پنل OLED) می‌باشد. در صورتی که می‌پندارید با محدودیت‌های فوق می‌توانید کنار بیایید، بنابراین دستگاه فوق می‌تواند انتخاب ایده آلی برای شما محسوب شود. صرفه نظر از قابلیت‌های اشاره شده، پشتیبانی از تراشه A12 Bionic قدرت پردازشی آیفون XR را برابر با دیگر محصولات اشاره شده قرار داده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

تلفن همراه آیفون XR

تلفن همراه آیفون XR با انتخاب‌های رنگی متنوع و منحصر به فردی همانند آیفون 5C در گذشته اکنون قابل پیش خرید از طریق وب‌سایت رسمی اپل بوده و عملیات فروش آن به‌زودی توسط دیگر فروشندگان سوم شخص نیز آغاز می‌گردد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید