سخت‌افزار

ایسوس کیس اسمبل شده گیمینگ Strix GL10CS را معرفی کرد

Strix GL10CS

کمپانی ایسوس به همراه برند ROG خود امروز از کیس آماده گیمینگ Strix GL10CS رونمایی کرد. این کیس Full Tower طراحی جمع و جوری داشته و فضای داخلی 27 لیتری را به همراه ظاهری الهام گرفته شده از المان‌های زمان آینده ارائه می‌دهد. کاربر با استفاده از نرم‌افزار انحصاری Aura Sync RGB ایسوس به راحتی می‌تواند جلوه‌های نوری دلخواه خود را در این کیس تنظیم کند.

Strix GL10CS یک کیس گیمینگ قدرتمند با مشخصات سخت افزاری سطح بالا محسوب می‌شود. ایسوس و ROG در این کیس آماده از یک پردازنده Core i7-8700 اینتل با 6 هسته و 12 رشته پردازشی استفاده کرده‌اند که به راحتی توان مدیریت شرایط پرفشار مانند اجرای بازی‌های سنگین، استریمینگ و ارتباطات صوتی با دوستانتان را به صورت همزمان ارائه می‌دهد.

Strix GL10CS

برای حفظ پایداری و کارایی عالی در هر زمان، 32 گیگابایت حافظه رم از نوع پرسرعت DDR4 به کار گرفته شده تا در هر شرایط کاری بتوان به راحتی وظایف مختلف را به انجام رساند. برای اجرای هرچه بهتر بازی‌های جدید و پیشرفته از یک کارت گرافیکی سری 10 انویدیا GeForce GTX استفاده شده است. کارت گرافیک GeForce GTX 1060 کیس Strix GL10CS ایسوس از 6 گیگابایت حافظه ویدیویی اختصاصی بهره می‌برد تا بازی‌هایی پرطرفداری مانند Overwatch و Fortnite بدون هیچ مشکلی و با نرخ فریم سه رقمی در رزولوشن فول اچ‌دی اجرا شوند.

همان طور که گفته شد ایسوس از نظر پردازنده، رم و کارت گرافیک تلاش کرده تا این کیس گیمینگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، اما برای حفظ کارایی از 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پرسرعت مبتنی بر یک درایو وضعیت جامد NVMe در فرم فاکتور M.2 استفاده شده است. این فضا نه تنها امکان ذخیره‌سازی اطلاعات مورد نیاز بازی‌های سنگین امروزی و اپلیکیشن‌های تخصصی را برای کاربر فراهم می‌کند بلکه سرعت لود آنها را نیز تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.

کیس گیمینگ جدید ROG Strix GL10CS ایسوس قرار است در سه‌ماهه نخست سال میلادی آینده روانه بازار شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *