سخت‌افزار

زوتاک از مینی کامپیوتر ZBOX Magnus EC52070D رونمایی کرد

ZBOX Magnus EC52070D

کمپانی زوتاک از نسل جدید مینی کامپیوترهای سری MAGNUS E خود رونمایی کرد. محصولات این سری برای علاقه‌مندان به سخت‌افزار و کامپیوتر طراحی شده و عملکردی قدرتمند را برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی و کاربران حرفه‌ای در ابعادی کوچک و وزنی کم ارائه می‌دهند.

مینی کامپیوتر جدید ZBOX Magnus EC52070D زوتاک از پردازنده نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک اختصاصی GeForce RTX 2070 بهره برده و قابلیت‌های ارتباطاتی مدرن و متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مینی کامپیوتر قادر است در شرایط کاری پرفشار، جریان‌های کاری خلاقانه، سرگرمی‌های خانگی و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار بگیرند.

مینی کامپیوتر ZBOX Magnus EC52070D از پردازنده شش هسته‌ای Core i5-8400T اینتل برخوردار است که فرکانس آن در حالت بوست به حداکثر 3.3 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این پردازنده امکان انجام چند کار به صورت همزمان، کارهای مبتنی بر پردازش سنگین و شرایط کاری چندرشته‌ای را به آسانی فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم پرسرعت و بهینه DDR4، درایو وضعیت جامد NVMe M.2، ذخیره‌سازهای ظرفیت بالای 2.5 اینچی و همچنین تکنولوژی حافظه Intel Optane برای بهره‌مندی از حداکثر سرعت فضای ذخیره‌سازی استفاده کنند.

ZBOX Magnus EC52070DZBOX Magnus EC52070D

زوتاک ZBOX Magnus EC52070D از کارت گرافیکی حرفه‌ای و دسکتاپ GeForce RTX 2070 بهره برده و به همین دلیل عملکرد بسیار خوبی را برای کاربران علاقه‌مند به بازی ارائه می‌کند. این مینی کامپیوتر از پورت HDMI 2.0، سه پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت DVI-D برای استفاده همزمان از چند مانیتور برخوردار است. مجموعا 6 پورت نسل دوم USB 3.1 و یک رابط اتصال Type-C با سرعت تبادل اطلاعات 10Gbps در این مینی کامپیوتر به کار گرفته شده و از نظر سرعت اتصال اینترنت بی‌سیم و یا LAN نیز ZBOX Magnus EC52070D استریمینگ ویدیو و یا انجام بازی‌های آنلاین را تبدیل به تجربه‌ای لذت بخش می‌کند.

کاربران برای ارتقای سخت‌افزار این مینی کامپیوتر می‌توانند بدون نیاز به ابزاری خاص، ماژول‌های حافظه رم، درایوهای SSD و یا هارد درایوهای 2.5 اینچی را نصب کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید