سخت‌افزار

ZOTAC از مینی کامپیوتر گیمینگ MEK MINI رونمایی کرد

MEK MINI

کمپانی زوتاک از کامپیوتر گیمینگ دسکتاپ جدید خود با فرم فاکتور بسیار کوچک و جمع و جور تحت عنوان MEK MINI رونمایی کرد. این کامپیوتر که تنها 9.18 لیتر فضا را اشغال می‌کند به یک پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل، کارت گرافیک GeForce RTX زوتاک و همچنین سیستم نورپردازی اختصاصی SPECTRA 2.0 مجهز می‌باشد.

به لطف بالغ بر 12 سال تجربه در زمینه طراحی و مهندسی، زوتاک نوآوری‌های بسیاری را در بازار مینی کامپیوترها ارائه نموده است. سری ZBOX Mini PC که شامل مدل‌هایی بسیار کوچک که بعضا باورکردن آن دشوار می‌شود تا مدل‌هایی قدرتمند که به راحتی با ریگ‌های دسکتاپ گیمینگ حرفه‌ای قابل رقابت هستند شده و کارت‌های گرافیکی MINI زوتاک نیز ضمن حفظ عملکرد سطح بالا، از ابعاد بسیار کوچک و مصرف انرژی پایینی بهره می‌برند از جمله این نوآوری‌ها محسوب می شوند.

مینی کامپیوتر گیمینگ MEK MINI زوتاک از ابعاد بسیار جمع و جور 260.8 در 136 در 258.8 میلی‌متری برخوردار بوده و به راحتی در یک کوله پشتی قابل حمل می باشد. وزن سبک و قابلیت جابجایی بسیار بالا در این مدل باعث می‌شود تا کاربر در هر زمان و مکانی به سیستم دسکتاپ خود دسترسی داشته باشد.

MEK MINIMEK MINI

به لطف پردازنده شش هسته‌ای و قوی Core i7 اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم پرسرعت دوکاناله، درایو وضعیت جامد NVMe M.2 با ظرفیت 240 گیگابایتی به همراه یک هارد دیسک 2 ترابایتی، کارت شبکه سریع Killer Gigabit و ماژول وای‌فای Killer کاربر گیمینگ MEK MINI عملا یک سیستم گیمینگ بسیار مناسب را در اختیار خواهد داشت.

مک مینی از کارت گرافیک جدید ZOTAC GAMING GeForce RTX 2070 بهره می‌برد که باتوجه به 8 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی و بسیار سریع از نوع GDDR6 و پلتفرم قدرتمند RTX که معماری کارآمد NVIDIA Turing را ارائه می‌دهد، امکان اجرای جدیدترین عناوین موجود در بازار با MEK MINI امکان پذیر خواهد بود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *