سخت‌افزار

ZOTAC از کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX SUPER خود رونمایی کرد

ZOTAC از کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX SUPER خود رونمایی کرد

کمپانی ZOTAC امروز از کارت‌های گرافیک جدید سری GeForce RTX SUPER خود رونمایی کرد. این کار‌ت‌های جدید برپایه معماری قدرتمند Turing انویدیا طراحی شده و از هسته‌های اختصاصی برای پردازش دستورات هوش مصنوعی و ردیابی اشعه بهره می‌برند.

کارت گرافیک ZOTAC GAMING GEFORCE RTX 2060 SUPER با قیمت و کارایی فوق‌العاده عالی خود استاندارد جدیدی را در بین گزینه‌های موجود برای سیستم‌های گیمینگ ارائه می‌دهد. تعداد هسته‌های CUDA و حافظه پرسرعت GDDR6 بیشتر به همراه پهنای باند عریض‌تر و قدرت پردازشی عالی از ویژگی‌های مهم این کارت گرافیک هستند که روح تازه‌ای به سیستم گیمینگ دسکتاپ شما خواهد بخشید.

ZOTAC GAMING GEFORCE RTX 2070 SUPER یکی دیگر از سه مدل جدیدا معرفی شده توسط زوتاک است که نسبت به نسخه معمولی از قدرت پردازشی بالاتر و تعداد هسته‌های CUDA بیشتر بهره برده و به لطف پشتیبانی از NVLink گیمرها می‌توانند سیستم‌های گیمینگ مجهز به دو کارت گرافیک را تجربه کنند.

در نهایت کارت گرافیک ZOTAC GAMING GEFORCE RTX 2080 SUPER این کمپانی به لطف تعداد هسته کودا بیشتر، حافظه گرافیکی سریعتر GDDR6 و TDP بالاتر، قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا جدیدترین عناوین بازار را با بالاترین تنظیمات، روان و لذت‌بخش تجربه کنید.

تمامی مدل‌های جدید سری GAMING RTX SUPER از راهکار خنک‌سازی پیشرفته و کارآمد زوتاک تحت عنوان IceStorm 2.0 بهره می‌برند. در این سیستم خنک‌کننده، از یک هیت‌سینک کامل از جنس آلومینیومی استفاده شده که تقریبا تمام سطح کارت گرافیک را پوشانده و فضای لازم برای قرارگیری دو یا سه فن خنک‌کننده را فراهم نموده است.

کارت‌های گرافیک زوتاک در نسخه‌های مختلفی تحت عنوان MINI، AMP و AMP Extreme عرضه خواهند شد که به ترتیب، جمع‌وجورترین ابعاد، اورکلاک کارخانه‌ای در سطح بالا و در نهایت بالاترین عملکرد ممکن در بین تمامی مدل‌های دیگر، را به کاربر ارائه می‌دهند. کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX SUPER زوتاک از سیستم نورپردازی SPECTRA با قابلیت کنترل از طریق نرم‌افزار اختصاصی FireStorm نیز بهره می‌برند.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید