موبایل

رندر جدیدی از نسخه مک‌لارن OnePlus 6T منتشر شد

مک‌لارن

اگر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید حتما اطلاع دارید که اواخر ماه میلادی گذشته، کمپانی وان‌پلاس سرنخ‌هایی از وجود یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند پرچمدارش OnePlus 6T را ارائه کرد. این نسخه که با همکاری کمپانی مک‌لارن آماده می‌شود طبق انتظار و محصولاتی که پیش‌تر در این زمینه شاهد بودیم، احتمالا همان نسخه معمولی OnePlus 6T با برندینگ مک‌لارن خواهد بود.

به هر حال اکنون به لطف کاربری به نام ایشان آگاروال، رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده که ایده‌ای کلی از طراحی بیرونی و استایل آن را در اختیارمان قرار می‌دهد. باتوجه به تصویر، مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در بخش طراحی بیرونی یا همان ظاهر گوشی هوشمند اتفاق افتاده است.

اگر این رندرها صحت داشته باشند، نسخه مک‌لارن وان پلاس 6تی در قسمت پشتی خود از طرحی مشابه فیبر کربن که معمولا در اتوموبیل‌های سوپراسپرت McLaren به کار می‌رود، بهره خواهد برد. همچنین یک نوار نارنجی رنگ در اطراف لبه‌های پشتی گوشی قرار گرفته و برندینگ این خودروساز نیز در قسمت پایینی و پشت گوشی حک شده است.

اما علی‌رغم اینکه این گوشی هوشمند نیز به عنوان نسخه‌ای محدود از وان‌پلاس 6تی معرفی می‌شود، دلیلی بر یکسان بودن تمام مشخصات سخت‌افزاری آن با نسخه معمولی نخواهد بود. در واقع توییتی جدید منتشر شده که شایعات ماه گذشته را به نوعی تایید می‌کند در این شایعه مشخصات سخت‌افزاری این نسخه از وان‌پلاس 6تی شامل حافظه رم 10 گیگابایتی می‌شد. همچنین انتظار می‌رود حافظه داخلی نیز مقدار مناسب 256 گیگابایت باشد. نسخه مک‌لارن OnePlus 6T از یک فناوری شارژ سریع جدید تحت عنوان Warp Charge نیز بهره خواهد برد.

به هر حال باید توجه داشت که این شایعات و رندرهای منتشر شده صرفا حدس و گمان هستند. انتظار می‌رود وان‌پلاس از این محصول خاص به زودی رونمایی کند که طبیعتا اطلاعات بیشتری را متوجه خواهیم شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید