موبایل

تاریخ عرضه OnePlus 6T تایید شد؛ 30 اکتبر منتظر پرچمدار وان‌پلاس باشید

oneplus 6t

اگر پیگیر اخبار باشید حتما می‌دانید که روز گذشته کمپانی وان‌پلاس تیزری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که در آن جمله “امروز چیزی را معرفی خواهیم کرد” مشاهده می‌شد. بسیاری از کاربران گمان کردند که این جمله به نوعی به رونمایی گوشی هوشمند وان‌پلاس 6تی این کمپانی مرتبط است. این حدس و گمان‌ها چندان هم اشتباه نبوده و منظور از تیزر منتشر شده در واقع تایید شدن تاریخ عرضه OnePlus 6T می‌باشد.

براین اساس انتظار می‌رود پرچمدار جدید وان‌پلاس در روز سی‌ام اکتبر سال جاری به طور رسمی رونمایی شود. شایان ذکر است که پیش‌بینی‌های قبلی تاریخ معرفی رسمی این گوشی هوشمند را 17 اکتبر اعلام کرده بودن که ظاهرا اشتباه بوده است.

رویدادی که وان‌پلاس در آن قصد رونمایی از OnePlus 6T را دارد در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. کاربرانی که در این شهر حضور نداشته و تمایل زیادی برای مشاهده این رونمایی دارند می‌توانند استریم لایو آن مراسم را از طریق این لینک ببینند.

اما کاربرانی که امکان حضور در این رویداد را دارند باید کمی عجله کنند چرا که وان‌پلاس در حال ارائه بلیط‌های ورود به رویداد مذکور می‌باشد.

هنوز جزییات زیادی در خصوص پرچمدار جدید وان‌پلاس یعنی OnePlus 6T منتشر نشده اما به هر حال تیزرهای مختلفی از این گوشی هوشمند تا به این لحظه در فضای اینترنت منتشر شده است. براساس شایعاتی که تا به این لحظه در فضای اینترنت منتشر شده، به نظر می‌رسد مشابه مدل‌های قبلی که پسوند T در نام آنها وجود داشت، گوشی OnePlus 6T نیز تغییرات یا بهتر بگوییم بهبودهایی را در بخش دوربین و عملکرد کلی دستگاه را نسبت به نسخه معمولی ارائه خواهد داد.

همچنین همان‌طور که می‌دانید وان‌پلاس 6تی نخستین گوشی هوشمند تولید شده توسط این کمپانی محسوب می‌شود که جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد در آن حذف شده است. علاوه بر این، وان‌پلاس 6تی از نظر بکارگیری یک حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای نیز در این مورد استثنا محسوب می‌شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید