موبایل

وان‌پلاس دلایل عدم وجود ویژگی‌های کلیدی در OnePlus 6T را توضیح می‌دهد

OnePlus 6T

در میان تمام گوشی‌های هوشمندی که هفته گذشته عرضه شوند، OnePlus 6T شاید محبوب‌ترین و برجسته‌ترین مورد در بین آنها محسوب شود. وان‌پلاس نسخه ارتقا یافته از گوشی وان‌پلاس 6 را که چند ماه پیش عرضه شده را برای کاربران ارائه کرد و اگرچه ویژگی‌های جدید و متعددی را شامل می‌شود اما متاسفانه چند مورد از کلیدی‌ترین ویژگی‌ها نظیر جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری را به همراه ندارد.

اما به غیر از حذف شدن جک هدفون، وان‌پلاس 6تی از ویژگی‌های دیگری مانند شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، صفحه نمایش همواره روشن و حتی چراغ نوتیفیکیشن نیز بی‌بهره است. قطعا کاربران زیادی از این موضوع متعجب شده‌اند و حالا وان‌پلاس توضیح داده که چرا این ویژگی‌ها را در OnePlus 6T ارائه نکرده است.

به گفته وان‌پلاس وقتی کاربر می‌تواند به سادگی با بلند کردن گوشی و یا عمل Tap یا ضربه زدن به صفحه نمایش تمامی اعلان‌ها و اتفاقات جدید را در گوشی هوشمند خود مشاهده کند، دیگر الزامی برای به کارگیری یک چراغ مخصوص اعلان وجود نخواهد داشت.

قابلیت صفحه نمایش همواره روشن یا Always-On نیز به علت افزایش چشمگیر مصرف باتری کنار گذاشته شده است. البته وان‌پلاس در گوشی وان‌پلاس 6 که به این قابلیت مجهز بود نیز با ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری آن را حذف نمود. وان‌پلاس طبق گفته‌های قبلی خود، تاکید زیادی بر روی نسبت کاربردی بودن یک قابلیت و میزان مصرف باتری آن داشته و اگر احساس کند این نسبت تا حد نامطلوبی پایین قرار دارد، یا قابلیت مذکور را ارائه نمی‌کند و یا بعدها آن را حذف خواهد کرد.

زمانی که از کارل پی سوال شد چرا OnePlus 6T از گواهینامه IP در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب یا گرد و غبار بهره نمی‌برد، وی پاسخ داد که این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده تا به صورت روزمره استفاده شود نه در شرایط خاص و غیرمعمول؛ بنابراین اگر چند قطره آب بر روی آن بریزد و یا برای مدت کوتاهی در یک چاله آب بیفتد مشکلی پیش نخواهد آمد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید