موبایل

صفحه نمایش برخی نمونه‌های OnePlus 7 Pro با مشکل Ghost Touch مواجه هستند

صفحه نمایش برخی نمونه‌های OnePlus 7 Pro با مشکل Ghost Touch مواجه هستند

معمولا وقتی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را با انگشت لمس می‌کنیم انتظار داریم نمایشگر نیز واکنش مناسبی در مقابل آن انجام دهد. اما به نظر می‌رسد برخی از کاربران گوشی هوشمند پرچمدار جدید وان‌پلاس، یعنی OnePlus 7 Pro با مشکلاتی در صفحه نمایش دستگاه خود مواجه هستند که اصطلاحا به آنها لمس روح یا Ghost Touch گفته می‌شود. در واقع در این گوشی صفحه نمایش گوشی واکنش‌هایی را به اشتباه انجام می‌دهد که انگار کاربر عمل لمس را انجام داده، اما این در حالیست که کاربر هیچگونه تعاملی با گوشی نداشته است.

هنوز مشخص نیست که چه علت در پشت بروز این مشکل در صفحه نمایش گوشی OnePlus 7 Pro وجود دارد اما برخی از کاربران مدعی هستند که این مشکلات را پس از اینکه اپلیکیشن CPU-Z را بر روی گوشی خود نصب نمودند، بروز پیدا کرده‌اند. این اپلیکیشن یکی از ابزارهای شناخته شده و معتبر برای ارائه لیستی از مشخصات دقیق سخت افزار گوشی و بررسی وضعیت آنها می‌باشد.

اما برخی دیگر از کاربران نیز معتقدند این مشکل در گوشی هوشمند آنها زمانی اتفاق می‌افتد که در نزدیکی شارژرهای بی‌سیم قرار می‌گیرد. برخی از کاربران گزارش داده‌اند با خاموش کردن NFC این مشکلات به صورت موقتی از بین خواهند رفت.

صفحه نمایش برخی نمونه‌های OnePlus 7 Pro با مشکل Ghost Touch مواجه هستند

وان‌پلاس این مشکل در صفحه نمایش پرچمدار جدیدش را در بیانیه‌ای رسمی به اطلاع وب‌سایت اندروید پلیس رسانده و در واقع وجود آن را تایید کرده است. این تولیدکننده وعده داد در آینده‌ای نزدیک (هفته‌های آینده) یک اصلاحیه را برای رفع دائمی این مشکلات در گوشی هوشمند OnePlus 7 Pro ارائه خواهد نمود.

این کمپانی گفته است:

ما گزارشات محدودی را دریافت کردیم که در آن کاربران با مشکل لمس روح یا Phantom Tap مواجه شده‌اند. تیم فنی ما به سختی در تلاش است تا با در کنار هم گذاشتن نمونه‌های مختلف به راهکاری جامع رسیده و در نهایت وان‌‌پلاس با انتشار یک فرم‌ویر جدید در هفته‌های آینده این مشکل را برطرف خواهد نمود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *