موبایل

گوشی OnePlus 6T McLaren Edition با 10 گیگابایت رم عرضه می‌شود

OnePlus 6T McLaren Edition

اگر اخبار دنیای گوشی‌های موبایل را دنبال کنید حتما اطلاع دارید که اخیرا دو کمپانی وان‌پلاس و مک‌لارن(بله همان خودروساز فوق‌العاده!) همکاری جدیدی را آغاز نموده‌اند که نتیجه آن احتمالا عرضه یک نسخه ویژه و البته محدود از گوشی هوشمند OnePlus 6T خواهد بود. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد OnePlus 6T McLaren Edition نام خواهد داشت.

اما براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد در لیست مشخصات فنی این نسخه ویژه می‌توان حافظه رم 10 گیگابایتی را نیز مشاهده کرد. این میزان حافظه رم به هیچ‌ عنوان در بین گوشی‌های هوشمند پرچمدار رایج نبوده و احتمالا وان‌پلاس با این حرکت قصد دارد به نوعی نظر کاربران را به سوی خود جلب نماید.

بدون شک هر چه میزان حافظه رم یک گوشی هوشمند بیشتر باشد لزوما عملکرد بهتری را از خود نشان نخواهد داد و عوامل متعددی در این زمینه دخیل هستند. براساس گزارش مذکور، OnePlus 6T McLaren Edition از 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد این‌ها تنها تغییرات نسبت به نسخه معمولی گوشی هوشمند وان‌پلاس 6تی باشند و در سایر بخش‌ها شاهد شباهت این دو محصول باشیم.

همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه ویژه OnePlus 6T McLaren Edition در حداقل یک رنگ متفاوت با نسخه معمولی عرضه شود. این رنگ احتمالا با رنگ‌بندی‌های استفاده شده توسط مک‌لارن در محصولاتش شباهت داشت و به نوعی باید کاربر را به یاد این خودروساز بیندازد. البته همه این‌ها فعلا حدس و گمان بوده و از آنجایی که هیچ نوع تصویر واقعی یا رندر شده از OnePlus 6T McLaren Edition منتشر نشده نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت.

براساس اعلام قبلی وان‌پلاس، این نسخه ویژه و محدود از وان‌پلاس 6تی قرار است در تاریخ 11 دسامبر سال میلادی جاری معرفی شود. احتمالا در آن زمان قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول نیز مشخص خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید