سخت‌افزار

کمپانی COLORFUL از کارت iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC رونمایی کرد

iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC

کمپانی کالرفول یکی از برندهای شناخته شده است که در زمینه تولید کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای، مادربردهای پرچمدار و راهکارهای ذخیره‌سازی عملکرد بالا فعالیت دارد. این کمپانی به تازگی از کارت‌ گرافیک جدید خود در سری iGame رونمایی کرد. این کارت گرافیک با نام iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC عرضه شده و باتوجه به قرارگیری در سری iGame طراحی ویژه‌ای داشته و خنک کننده‌های به کار رفته در آن از سطح بالایی برخوردار می‌باشند.

کالرفول تمام سعی خود را کرده تا بهترین عملکرد ممکن از معماری جدید Turing کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX را به کاربران ارائه دهد. اگر به دنبال خرید یک کارت گرافیک از این سری هستید iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC یکی از گزینه‌های ایده‌آل شما خواهد بود. این کارت گرافیک جدید جزو محصولات رده بالا کالرفول محسوب شده و طراحی ویژه آن به گیمرها اجازه می‌دهد تا ساعت‌های طولانی به لذت بردن از گرافیکی‌ترین عناوین مورد علاقه خود مشغول شوند.

iGame GeForce RTX 2070 Ultra OCiGame GeForce RTX 2070 Ultra OC

فن‌های جدید کالرفول با طراحی اره‌ای ویژه خود قادرند تا 115 درصد فشار استاتیک بیشتری را به منظور خنک‌کنندگی بهتر ایجاد کنند. iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC همچنین از یک تکنولوژی انحصاری توقف فن بهره می‌برد که طی آن در دمای کاری پایین‌تر از 55 درجه سانتی‌گراد فن‌ها بدون هیچ‌گونه سر و صدایی کار می‌کنند. لوله‌های حرارتی گرما را انتقال داده و از اجزای حیاتی و حساس کارت گرافیک دور می‌کنند. این گرما سپس به هیت‌سینک بزرگی منتقل شده و باغث بهبود عملکرد و همچنین افزایش عمر کارت می‌شود.

کالرفول همچنین در  iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC از فناوری خنک کنندگی MosFET به صورت مستقیم بر روی هیت سینک استفاده کرده و قادر است به شکل موثر و کارآمدی گرما را از پردازشگر گرافیکی دریافت و آن را به بیرون دفع کند.

به لطف نرم‌افزار اختصاصی iGame Dynamik Light کاربر می‌تواند نورپردازی کارت گرافیک خود را بنا به سلیقه‌اش تغییر داده و نرم‌افزار iGameZone II نیز امکان اورکلاک و افزایش سطح عملکردی کارت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید