سخت‌افزار

MSI کارت‌های گرافیکی سفارشی سری RTX 2070 را معرفی کرد

RTX 2070

کمپانی MSI محبوب‌ترین تولیدکننده کارت‌های گرافیکی گیمینگ در جهان محسوب می‌شود که به تازگی از مدل‌های سفارشی کارت‌های گرافیکی سری 20 انویدیا مجهز به فناوری Turing رونمایی کرد. کارت‌های گرافیکی سفارشی GeForce RTX 2070 ام‌اس‌آی از طراحی حرارتی انقلابی و بسیار کارآمد، سرعت هسته پردازشی و هسته حافظه بالاتری و عملکرد کلی بهتر نسبت به نسخه مرجع بهره می‌برند.

دو سری GAMING Z و DUKE این کمپانی از بهترین عملکرد ممکن در زمینه خنک کنندگی در بین نمونه‌های مشابه برخوردار هستند. کارت‌های گرافیکی سری ARMOR این شرکت نیز به لطف ظاهر جذاب و سفت و سختش محبوبیت بالایی نزد گیمرهای دوآتشه دارند. این محصولات از فن دوتایی با عملکردی بسیار عالی بهره می‌برند.

همچنین طراحی سیستم خنک کننده از نوع دمنده در سری AERO به جریان هوای بهتر و خنک سازی موثرتر کارت گرافیکی کمک شایانی می‌کند.

مدل GeForce RTX 2070 GAMING Z از نسل هفتم خنک‌های نمادین TWIN FROZR ام‌اس‌آی برخوردار بوده و دو فن 10 سانتی‌متری TORX 3.0 به همراه روش های مختلف دفع حرارت و جریان‌سازی بهتر هوا را به منظور حفط دمای ایده‌آل کارت گرافیکی در تمامی شرایط کاری ارائه می‌دهند.

RTX 2070کارت گرافیکی مدل GeForce RTX 2070 Duke 8G OC ام‌اس‌آی نیز از سیستم خنک کننده متشکل از سه فن بزرگ TORX Fan 2.0 بهره می‌برد. این سیستم جریان هوای بسیار مناسبی را برای خنک نگهداشتن این کارت گرافیک غول پیکر تولید می‌کند.

RTX 2070کارت گرافیکی مدل  GeForce RTX 2070 Armor 8G OC این شرکت نیز به لطف عملکرد پایدار و بسیار عالی در زمینه خنک کنندگی و همچنین سیستم دفع حرارت متشکل از دو فن، در هر میزان فشار کاری عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهند.

RTX 2070

در نهایت کارت گرافیکی GeForce RTX 2070 Aero ام‌اس‌آی را داریم که از رنگ مشکی کربنی و براق به همراه ته مایه‌هایی از رنگ سبز در طراحی آن استفاده شده است. این کارت‌های گرافیکی از طراحی حرارتی ویژه و جدیدی بهره می‌برند که جریان هوای گرم را از خروجی پشتی کامپیوتر به بیرون منتقل می‌کنند.

RTX 2070منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید