سخت‌افزار

ای‌دیتا درایوهای وضعیت جامد ISSS316 و IMSS316 را معرفی کرد

ISSS316

کمپانی ای‌دیتا یکی از تولیدکنندگان خوشنام و بسیار موفق در بازار ماژول‌های حافظه DRAM عملکرد بالا، ذخیره‌سازهای جانبی مبتنی بر حافظه‌های NAND Flash و لوازم جانبی محسوب می‌شود. این تولیدکننده امروز از دو درایو وضعیت جامد رده صنعتی و سازمانی خود با دو رابط اتصال متفاوت رونمایی کرد؛ درایو وضعیت جامد 2.5 اینچی ISSS316 با رابط ساتا 3 و درایو IMSS316 3D TLC با رابط mSATA.

هر دو درایو وضعیت جامد جدید ADATA از حافظه‌های فلش نسل جدید 3D NAND بهره برده و در نتیجه ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی را ارائه می‌دهند. این درایوها از کارایی و قابلیت اطمینان و دوام بالاتری نسبت به درایوهای مبتنی بر فناوری 2D NAND برخوردار بوده و در ظرفیت‌های متنوعی از 32 گیگابایت تا 1 ترابایتی عرضه شده‌اند.

علاوه بر این، هر دو درایو وضعیت جامد ISSS316 و IMSS316 از تکنولوژی کد تصحیح خطا LDPC پشتیبانی نموده و بدین ترتیب کاربر می‌تواند از یکپارچگی اطلاعات و طول عمر مفید بیشتر درایو بهره ببرد.

ISSS316

درایوهای جدید ای‌دیتا از حافظه‌های باکیفیت و سه‌بعدی فلش استفاده می‌کنند و علاوه بر ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب از عملکرد سریعی نیز برخوردار هستند. درایو ISSS316 سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 550 و 520 مگابایت بر ثانیه را ارائه نموده و این اعداد برای مدل IMSS316 به ترتیب 540 و 530 مگابایت بر ثانیه می‌باشد.

درایو وضعیت جامد ISSS316 به طور کلی برای پردازش‌های صنعتی، گیمینگ، سیستم‌های نظارتی، بهداشت و درمان، صنایع دفاعی و اتوماسیون غیرتخصصی گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. این در حالیست که مدل IMSS316 با فرم فاکتور کوچک‌تر برای تین کلاینت‌ها و اپلیکیشن‌های توکار یا Embed بسیار مناسب می‌باشد.

ای‌دیتا به منظور افزایش سطح پایداری و قابلیت اطمینان تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را در درایوهای جدید خود به کار گرفته است که از این بین می‌توان به تکنولوژی S.M.A.R.T اشاره نمود. این ویژگی در مشکلات درایو را بررسی کرده و اگر عمر مفید آن رو به اتمام باشد به کاربر اعلام می‌کند. قابلیت NCQ و فرمان Windows TRIM نیز به منظور بهبود عملکرد درایو پشتیبانی می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *