سخت‌افزار

ADATA با ماژول رم XPG SPECTRIX D60G به سرعت 5634 مگاهرتزی دست یافت

ADATA با ماژول رم XPG SPECTRIX D60G به سرعت 5634 مگاهرتزی دست یافت

کمپانی ADATA امروز اعلام کرد که آزمایشگاه تخصصی اورکلاکینگ XPG موفق شد ماژول رم XPG SPECTRIX D60G از نوع DDR4 را با موفقیت به فرکانس قابل توجه 5634 مگاهرتز اورکلاک کند که بدین ترتیب یک رکورد جدید محسوب می‌شود. قابل ذکر می‌باشد که رکورد قبلی فرکانس 5608 مگاهرتز بوده است.

این اورکلاک بر روی سیستمی شامل پردازنده‌ Core i9 اینتل و مادربرد MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC انجام گرفته و در طول فرآیند از سیستم خنک کننده مبتنی بر نیتروژن مایع استفاده شده است. نتیجه این اورکلاک در وب‌سایت کاملا معتبر HWBOT منتشر و به رسمیت شناخته شده است.

ماژول رم XPG SPECTRIX D60G ای‌دیتا از چیپ‌های بسیار با کیفیت و هیت سینک فلزی بسیار عالی بهره می‌برد تا سیگنال‌های کاملا یکنواخت، قابلیت اطمینان و پایداری را در هر شرایطی تامین کند. این ماژول رم به لطف فرآیند تولید و آزمایشات مختلفی انجام شده از طول عمر بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد.

ADATA با ماژول رم XPG SPECTRIX D60G به سرعت 5634 مگاهرتزی دست یافت

ماژول رم حرفه‌ای ای‌دیتا از پروفایل‌های XMP 2.0 اینتل پشتیبانی نموده و به کاربر اجازه می‌دهد با یک کلیک فرآیند اورکلاک را انجام داده و در عین حال از پایداری سیستم مطمئن باشد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند بدون مراجعه به بایوس و انجام تنظیمات به صورت مجزا در آنجا، این کارها را مستقیما در محیط سیستم عامل به انجام برساند.

بر روی سطح ماژول XPG SPECTRIX D60G فضای بیشتری برای قرارگیری چراغ‌های ال‌ای‌دی فراهم شده و بدین ترتیب نورپردازی جذابی را نسبت به بسیاری از ماژول‌های رم حرفه‌ای دیگر ارائه می‌دهد. طراحی سیستم نورپردازی X-light ماژول‌های رم سری XPG ای‌دیتا به شکل الماس صورت گرفته و به لطف عریض بودن آن، جلوه‌های نوری بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

کاربر می‌تواند به راحتی جلوه‌های نوری را از طریق اپلیکیشن اختصاصی XPG RGB Sync ای‌دیتا کنترل نموده و علاوه بر این، سیستم نورپردازی این ماژول رم با اپلیکیشن‌های کنترل نورپردازی شرکت‌های دیگر نیز سازگاری دارد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *