سخت‌افزار

ای‌دیتا ماژول رم XPG SPECTRIX D41 TUF خود را معرفی کرد

SPECTRIX D41 TUF

کمپانی ADATA یکی از پیشتازان صنعت تولید ماژول‌های حافظه DRAM و NAND Flash با عملکرد بالا محسوب می‌شود. ای‌دیتا امروز از ماژول حافظه جدید خود تحت عنوان XPG SPECTRIX D41 TUF Gaming Edition DDR4 RGB رونمایی کرد.

این ماژول نسخه‌ای مخصوص بوده و از تاییدیه TUF Gaming Alliance برخوردار است که این یعنی ماژول جدید ای‌دیتا از چندین تست سخت‌افزاری دشواری سربلند بیرون آمده و آماده است تا عملکردی فوق‌العاده به همراه جذابیت‌‌های ظاهری نظیر نورپردازی RGB را در اختیار کاربران قرار دهد.

SPECTRIX D41 TUF

ماژول حافظه جدید SPECTRIX D41 TUF Gaming Edition از دفع کننده‌های حرارت برجسته‌ای بهره می‌برد تا عملکرد تحسین برانگیزش را به رخ رقبا بکشاند. در قسمت بالایی ماژول نوار ال‌ای‌دی RGB قرار دارد که نورپردازی زیبایی را ایجاد می‌کند. رنگ و شدت این نورها توسط کاربر قابل تنظیم بوده و بدین ترتیب می‌تواند اجزای موجود در کیس را با یکدیگر هماهنگ کند.

کاربر قادر است جلوه‌های نوری مورد نظرش را با تنظیم نوع الگوها، سرعت پالس، شدت نور و چندین پارامتر دیگر ایجاد نماید. این تنظیمات از طریق برنامه ASUS SYNC RGB در دسترس کاربر قرار داشته و امکان همگام‌سازی با مادربرد، کارت گرافیک و سایر اجزایی که از سیستم نورپردازی RGB برخوردارند، وجود دارد.

SPECTRIX D41 TUF Gaming Edition با فرکانس کاری حداکثر 3200 مگاهرتزی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این ماژول حافظه از دو پلتفرم 2666 مگاهرتزی Intel X299 و AMD/ Ryzen پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از XMP 2.0 به راحتی ماژول حافظه خود را اورکلاک کرده و عملکرد آن را ارتقا دهند.

ماژول حافظه جدید ای‌دیتا از چیپ‌های رده بالا و با کیفیتی ساخته شده‌اند که طی فرآیندهای کنترل کیفیت سخت‌گیرانه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. این ماژول از هیت‌سینک اختصاصی و PCB چندلایه‌ای برخوردار است که نرخ انتقال سیگنال و پایداری بسیار بالایی را فراهم می‌کنند. مانند تمامی ماژول‌های سری XPG ای‌دیتا، SPECTRIX D41 TUF نیز با گارانتی مادام العمر عرضه می‌گردد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *