سخت‌افزار

ای‌دیتا ماژول حافظه XPG SPECTRIX D60G را عرضه کرد

XPG SPECTRIX D60G

کمپانی ای‌دیتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماژول‌های حافظه رم عملکرد بالا، ذخیره‌سازهای جانبی مبتنی بر حافظه‌های NAND Flash و همچنین لوازم جانبی موبایل در جهان محسوب می‌شود که محصولاتی بسیار با کیفیت را همراه با قیمتی مناسب و در دسترس اکثر کاربران روانه بازار می‌کند. این تولیدکننده تایوانی امروز از ماژول حافظه رم جدید خود تحت عنوان XPG SPECTRIX D60G رونمایی کرد.

این ماژول رم از دیفیوزرهای نوری RGB منحصر به فردی بهره برده و در واقع بزرگترین سطح نورانی RGB موجود بر روی یک ماژول حافظه رم را به خود اختصاص می‌دهد که تا به این لحظه در دنیا نظیر ندارد. علاوه بر این، ماژول رم جدید ای‌دیتا از فرکانس کاری بسیار عالی 3200 تا 4133 مگاهرتزی برخوردار بوده و از پروفایل‌های XMP 2.0  اینتل نیز به منظور اورلاکینگ آسان‌ و بی‌دردسر پشتیبانی می‌کند.

XPG SPECTRIX D60G از یک سطح نورانی جذاب RGB منحصر به فرد بهره می‌برد که تقریبا چیزی حدود 60 درصد از سطح ماژول را در بر گرفته و به لطف دیفیوزرهای بزرگ و طراحی پهن ماژول، می‌توان نهایت لذت را از جلوه‌های نوری چشم‌نواز این ماژول‌های جدید کسب نمود.

XPG SPECTRIX D60G

ای‌دیتا در طراحی XPG SPECTRIX D60G از طراحی X-light خود به همراه یک شکل الماسی و سطح چند وجهی استفاده نموده که جذابیت ظاهری این ماژول‌ها را تا حد محسوسی افزایش داده است.

کاربران می‌توانند جلوه‌های نوری RGB این ماژول را از نظر الگوها، سرعت پالس‌ها، شدت نور و موارد دیگر تغییر داده و به طور کامل کنترل نمایند. این امکان از طریق اپلیکیشن ویژه XPG RGB Sync بدون هیچ دردسری میسر شده است.

در ساخت XPG SPECTRIX D60G از چیپ‌های بسیار با کیفیت و هیت‌سینک فلزی به منظور یکنواختی کامل سیگنال، قابلیت اطمینان و پایداری بالا استفاده شده و طول عمر مفید ماژول نیز به مراتب افزایش یافته است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *