سخت‌افزار

کولر مستر کیس MasterBox MB530P با نورپردازی RGB را معرفی کرد

MasterBox MB530P

کمپانی کولر مستر از کیس حرفه‌ای MasterBox MB530P خود رونمایی کرد. این کیس از سه پنل با جنس شیشه حرارت دیده ساخته شده و به صورت پیش فرض با قابلیت نورپردازی RGB عرضه می‌شود.

کولر مستر مجموعا چهار مدل در این سری طراحی کرده که شامل MasterBox MB510L، MB511 و MB520 و مدل جدید MB530P می‌شود. جنس شیشه حرارت دیده در سه پنل این کیس(دو پنل طرفین و پنل جلویی) بکار رفته است. پنل کنار در قسمت جلویی مادربرد می‌تواند برای نمایش مدیریت کابل‌ها و چیدمان زیبای داخل کیس به دیگران یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

MasterBox MB530P

در پنل کناری واقع در پشت مادربرد نیز یک الگوی لانه زنبوری طراحی شده تا بخشی از منبع تغذیه را مخفی نماید. فن‌های خنک کننده با نورپردازی RGB کیس MasterBox MB530P به لطف شفافیت بالای سه پنل شیشه‌ای به زیبایی خودنمایی می‌کنند.

سیستم ARGB شامل سه فن 120 میلی ‌متری ARGB، یک دکمه پاور ARGB و یک کنترلر اختصاصی که در پنل I/O تعبیه شده است می‌باشد. سیستم نورپردازی کیس MasterBox MB530P با صفحه مشبک پنل جلویی که هوای بیرون کیس را به درون می‌کشد کاملا هماهنگ بوده و به لطف یک صفحه مشبک اضافی در قسمت بالایی، مسترباکس ام‌بی530پی مشکلی از نظر خنک‌سازی غیرفعال ندارد.

MasterBox MB530Pمانت‌های SSD در قسمت پشتی مادربرد وجود داشته و کاربر بدون نیاز به هیچ ابزاری می‌تواند درایوهای وضعیت جامدش را نصب نماید. حفره‌های لاستیکی موجود در این مانت‌‌ها به خوبی از درایوها حمایت کرده و حتی در صورت جابجایی و حرکات شدید کیس، از جای خود تکان نمی‌خورند.

اگر تمایل دارید SSD خود را در زیر منبع تغذیه مخفی کنید، سینی توسعه موجود در این بخش به شما امکان استفاده همزمان از یک درایو وضعیت جامد و یک هارد دیسک معمولی را می‌دهد.

کیس جدید کولر مستر در تاریخ 27 اوت سال جاری با قیمت 110 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید