سخت‌افزار

عرضه کارت‌های گرافیک مجزای اینتل در تازه‌ترین تیزر ویدئویی تأیید شد!

intel-gpu

درست در پیرامون SIGGRAPH، بزرگ‌ترین اجلاس جهانی اختصاص یافته به سخت‌افزارها و محصولات گرافیکی کامپیوتری، افراد نزدیک به شخص Raja Koduri و Chris Hook در تازه‌ترین پست اشتراکی در شبکه اجتماعی توییتر نمایشی از جدیدترین کارت‌های گرافیکی کمپانی اینتل که جهت عرضه زمانی در سال 2020 در نظر گرفته شده‌اند را اعلام داشتند.

شیوه طراحی و توسعه تیزر ویدئویی به اشتراک گذاشته شده از ساختار معمول و مشابهی با محتویات عرضه شده توسط شخص Chris Hook در کمپانی ای‌ام‌دی برخوردار می‌باشد. ویدئو مربوطه ابتدا با ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه کمپانی اینتل و ستایش آن در دستاوردهای خود در زمینه محصولات گرافیکی و تراشه‌های شتاب‌دهنده مجتمع شروع و سپس با نوید عرضه و انتشار آن‌ها زمانی در سال 2020 ادامه پیدا می‌کند. سخت‌افزارهای کارت گرافیک مجزای کمپانی اینتل “عرضه و این تازه اول راه است”.

در بخش دیدگاه‌های ارسالی برای ویدئو، شخص Chris Hook که کمپانی ای‌ام‌دی را به‌منظور دریافت سمت رئیس بازاریابی کمپانی اینتل در بخش طراحی و توسعه محصولات گرافیکی ترک گفته بیان داشته است: “کسب عنوان اولین کمپانی موفق وارد شده به بخش تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی مجزا (dGPU) زمان و تلاش‌های زیادی را نیازمند می‌باشد، اما ما استعدادهای خارق‌العاده و فراتر از آن، شور و اشتیاق وافری را برای طراحی و توسعه کارت‌های گرافیک مجزا و این عمل خود در کمپانی اینتل میزبان داریم”.

اینتل

همان‌طور که مستحضر هستید تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی کمپانی اینتل تاکنون فقط محدود به محصولات مجتمع با برخورداری از قدرت پردازشی محدودی بوده است که رقابت آن با قدر قدرت دیرینه عرصه فوق، یعنی ای‌ام‌دی آن‌چنان موفقیت‌های عظیمی را به ارمغان نیاورده است، اما ورود کمپانی فوق به بازار سخت‌افزارهای کارت گرافیک مجزا و رقابت مستقیم با دیگر فعالان موجود (انویدیا و ای‌ام‌دی) علاوه بر تلاش‌های فراوان، نوید اتفاقات مبارک و امید دهنده‌ای را برای کاربران و مصرف‌کنندگان می‌دهد تا همگان با آغوش باز به استقبال از آن بپردازند.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید