سخت‌افزار

خنک کننده پردازنده MasterLiquid ML360R توسط کولر مستر معرفی شد

MasterLiquid ML360R

کمپانی کولر مستر نخستین خنک کننده پردازنده 360 میلی‌متری AIO خود را معرفی کرد. این خنک کننده جدید و قدرتمند که از مکانیزم خنک سازی توسط مایع بهره می‌برد تحت عنوان MasterLiquid ML360R روانه بازار خواهد شد.

کولر مستر یکی از کمپانی‌های خوش نام در خصوص طراحی و تولید تجهیزات کامپیوتری مخصوصا در زمینه لوازم خنک کننده محسوب می‌شود. خنک کننده مایع جدید این کمپانی همانند بسیاری از محصولات مشابه که این روزها روانه بازار می‌شوند از چراغ‌های ال‌ای‌دی RGB بهره می‌برد که هم بر روی فن‌ها و هم واتر بلاک قرار گرفته‌اند. سیستم نورپردازی MasterLiquid ML360R توسط مادربردهای تولید شده توسط ایسوس، ام‌اس‌آی و ازراک پشتیبانی می‌شود.

مسترلیکویید ام‌ال360آر از پمپ جدید کولر مستر بهره می‌برد که 12 چراغ ال‌ای‌دی قابل تنظیم RGB بر روی واتر بلاک و 8 عدد چراغ دیگر بر روی هر فن آن قرار دارند. این چراغ‌ها امکان تولید 16.7 میلیون رنگ مختلف را داشته و کاربر می‌تواند از طریق نرم افزار اختصاصی مادربردهای ایسوس، ام‌اس‌آی و ازراک و یا برنامه MasterPlus+  کولر مستر رنگ و شدت نور این چراغ‌ها را تنظیم نماید.

خنک کننده مایع MasterLiquid ML360R RGB همچنین به یک کنترلر LED مجهز است تا امکان تنظیم بهتر شدت و رنگ نور را به کاربر بدهد. یک اسپلیتر پنج در یک قابل آدرس‌دهی نیز به همراه این خنک کننده عرضه می‌شود.

MasterLiquid ML360R

طراحی اختصاصی و منحصر بفرد این محصول عملکرد خنک سازی پردازنده را به حداکثر خود رسانده و کاربر می‌تواند در هر شرایطی از دمای ایده‌آل و مناسب کیس کامپیوترش اطمینان داشته باشد. به علاوه، قابلیت صفحه خنک سازی با دقت بسیار زیادی تولید شده تا به سرعت گرمای ایجاد شده توسط پردازنده را دقع کند. لوله‌های FEP داخلی و لوله‌های بیرونی عملکرد بالا، ظاهر حرفه‌ای و دوام بسیار بالا را به صورت همزمان برای کاربر به همراه خواهند داشت.

کولر مستر این محصول را با قیمت 160 دلار روانه بازار نموده است.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید