سخت‌افزار

کولر مستر از صفحه کلید جدید MK850 خود رونمایی کرد

MK850

کمپانی کولر مستر یکی از مهمترین طراحان و تولیدکنندگان لوازم جانبی گیمینگ و تجهیزات سخت‌افزاری کامپیوترهای شخصی در جهان محسوب می‌شود. این کمپانی امروز از صفحه کلید گیمینگ آنالوگ جدید خود تحت عنوان MK850 رونمایی کرد. به گفته لنس مدسن، مهندس ارشد بخش طراحی کیبوردهای این کمپانی، ام‌کی‌850 نخستین صفحه کلید مکانیکی جهان است که از سوییچ‌های Cherry MX بهره برده و قادر است میزان فشاری که کاربر به هر دکمه وارد می‌آورد را حس کند.

این صفحه کلید به گفته کولر مستر تجربه‌ای بی‌نظیر را در زمینه کنترل برای گیمرها حرفه‌ای ارائه خواهد کرد. برایانت ان‌گوین، مدیر عمومی لوازم جانبی کولر مستر می‌گوید: ما می‌خواستیم تکنولوژی Aimpad را در این صفحه کلید به کار ببریم تا گیمرها به یک ابزار اضافی کاربردی و جذاب دسترسی داشته باشند و همین انگیزه‌ای قوی برای ارائه محصولات نوآورانه‌تر در آینده خواهد بود. صفحه کلید MK850 کولر مستر تنها کیبورد آنالوگ بازار است که از سوییچ‌های فوق‌العاده با کیفیت Cherry MX بهره برده و می‌تواند پایین رفتن دکمه‌ها را در یک بازه 4 میلی‌متری تشخیص دهد. این در حالیست که صفحه کلیدهای آنالوگ موجود در بازار فشار وارده به دکمه‌ها را تا حداکثر 2 میلی‌متر تشخیص می‌دهند.

MK850MK850

صفحه کلید جدید کولر مستر به فناوری Aimpad مجهز شده تا امکان کنترل دقیقی را به گیمرها ارائه دهد که معمولا در جوی‌استیک‌ها، فرمان‌های بازی و گیم‌ کنترلرهای حرفه‌ای دیده می‌شود؛ در واقع این فناوری کنترل آنالوگ را با داده‌های ورودی دیجیتال میسر نموده است. این قابلیت به گیمرها اجازه می‌دهد تا سرعت، شتاب، چرخش، اوج گیری و سایر حرکاتی که به تغییرات ظریف نیاز دارند را با دقت بسیار زیاد انجام دهد.

کولر مستر صفحه کلید MK850 را با قیمت 200 یورو در فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند بست بای، آمازون و نیو اگ عرضه نموده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید