سخت‌افزار

صفحه کلید HyperX Alloy FPS RGB با سوییچ‌های Kailh Silver Speed معرفی شد

HyperX Alloy FPS RGB

برند HyperX که وظیفه طراحی و تولید محصولات بخش گیمینگ کمپانی کینگستون را برعهده دارد امروز از صفحه کلید مکانیکی جدید و حرفه‌ای خود تحت عنوان HyperX Alloy FPS RGB رونمایی کرد. این صفحه کلید که عرضه آن نیز آغاز شده از سوییچ‌های مکانیکی Kailh Silver Speed با کاهش مسافت حرکت دکمه‌ها و همچنین نیروی مورد نیاز برای فشردن دکمه، گیم‌پلی سریع‌تری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

صفحه کلید جدید هایپر ایکس از قابلیت نورپردازی RGB با پوشش کامل این محدوده رنگی و فریم ساخته شده از آلیاژ فولاد سخت با دوام بسیار بالا و طراحی جمع و جور و مناسب برخوردار بوده و فضای کافی و مورد نیاز کاربر برای قرار دادن یک ماوس و ماوس پد گیمینگ و حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

هایپر ایکس اکنون با بکارگیری سوییچ‌های مکانیکی حرفه‌ای Kailh Silver Speed به صفحه کلید‌های جدیدی که در سری Alloy FPS عرضه خواهند شد، جذابیت بیشتری داده است. برای استفاده از این سوییچ‌ها اعمال نیرویی در حد 40 گرم کافی بوده و اگر اتفاق عجیبی نیفتد این دکمه‌ها تا 70 میلیون بار فشرده شدن را تحمل می‌کنند.

به لطف نور‌های LED بر روی محفظه سوییچ‌ دکمه‌ها و پنج سطح روشنایی قابل تنظیم، HyperX Alloy FPS RGB فضایی روشن‌تر و زیباتر از نورپردازی RGB را در اختیارتان قرار می‌دهد. صفحه کلید جدید هایپرایکس همچنین از یک مود ویژه به نام Game Mode برخوردار است که در آن دکمه Windows غیرفعال شده تا اگر به صورت ناخواسته آن را فشردید، مزاحمتی در انجام بازی ایجاد نشود. برای انعطاف‌پذیری و عملکرد بهتر، HyperX Alloy FPS RGB از یک پورت شارژ USB در قسمت عقب و کابل جداشدنی بافته شده بهره می‌برد.

صفحه کلید گیمینگ هایپرایکس Alloy FPS RGB اکنون در ایالات متحده و کانادا عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت 110 دلار به همراه گارانتی دو ساله خریداری کنند.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید