موبایل

تبدیل گلکسی نوت 9 به کامپیوتر شخصی با آداپتور USB-C به HDMI

گلکسی نوت 9

وقتی صحبت از بهره‌وری می‌شود گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 سامسونگ بدون شک یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توان در بازار پیدا کرد. سامسونگ با قابلیت جدیدی به نام DeX میزان بهره‌وری خانواده نوت را بیش از گذشته بهبود بخشیده است.

این قابلیت در واقع گوشی شما را به یک کیس کامپیوتر تبدیل می‌کند که برای استفاده از آن فقط به یک داک و صفحه نمایش نیاز خواهید داشت. اما تغییر محسوسی که در گلکسی نوت 9 صورت گرفته بی‌نیاز شدن آن از داک فیزیکی می‌باشد. بدین ترتیب شما فقط باید یک آداپتور USB-C به HDMI را به گوشی و مانیتور خود متصل نمایید.

با استفاده از این آداپتور شما قادر خواهید بود فبلت هوشمندتان را به یک تلویزیون یا مانیتور متصل کنید؛ در این حالت رابط کاربری Samsung Experience به یک محیط مشابه دسکتاپ در کامپیوترهای شخصی تبدیل می‌شود.

پس از اتصال Galaxy Note 9 به یک صفحه نمایش، شما می‌توانید ماوس یا صفحه کلید وایرلس خود را متصل و کامپیوتر شخصی جدیدتان را کنترل کنید. آداپتور جدید از مانیتورهایی با رزولوشن حداکثر UHD و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. از جمله استانداردهای پشیتبیانی شده می‌توان به HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 اشاره نمود.

از زمان عرضه گلکسی نوت 9، گران‌ترین گوشی موبایل اندرویدی تا به امروز مدت زیادی نمی‌گذرد اما با این حال کاهش قیمت تدریجی این فبلت را شاهد هستیم. Note 9 از بدنه‌ای متشکل از فلز و شیشه بهره برده و گواهینامه IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی با وضوح بسیار بالای QHD+ (2960 در 1440 پیکسل)، قلم S Pen جدید به همراه فناوری ارتباطی بلوتوث از دیگر مشخصات مهم این گوشی هوشمند هستند.

گلکسی نوت 9 سامسونگ با قیمت 972 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه شد که اکنون با روند کاهشی خود به قیمت 900 دلار رسیده است.

 

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید