موبایل

با Nubia Red Magic 3 آشنا شوید؛ نخستین گوشی گیمینگ مجهز به فن

Nubia Red Magic 3

یکی از نکات جذابی که در گوشی‌های هوشمند گیمینگ وجود دارد سیستم‌های خنک کننده آنهاست که به ادعای تولیدکنندگان در هنگام اجرای طولانی مدت بازی‌های گرافیکی نسبت به گوشی‌های هوشمند پرچمدار معمولی عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهند. اما ظاهرا به نظر می‌رسد کمپانی Nubia سیستم‌های خنک کننده موبایل را به سطح جدیدی ارتقا داده است.

این کمپانی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ خود تحت عنوان Nubia Red Magic 3 رونمایی کرده است. وجه تمایز این گوشی هوشمند با نمونه‌های مشابه در سیستم خنک کننده مجهز به فن آن می‌باشد. همان طور که می‌دانید بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از یک گوشی هوشمند با ضخامت کم دارند و به همین دلیل کمپانی‌های تولیدکننده نمی‌توانند از فن‌های خنک کننده داخلی برای سیستم‌های دفع حرارت خود بهره ببرند.

اما به نظر می‌رسد نوبیا به راهکاری جالب دست پیدا کرده است. این شرکت از فن‌هایی با سرعت چرخش 14 هزار دور در دقیقه استفاده نموده و این گوشی و سیستم خنک کننده از استاندارد IP55 پشتیبانی می‌کنند. از این رو دیگر نیازی نیست نگران ورود آب یا گرد و غبار به درون گوشی و معیوب شدن آنها باشید. به گفته نوبیا، گوشی هوشمند Nubia Red Magic 3 به لطف این فن‌های خنک کننده تا 5 بار در دفع حرارت موفق‌تر از راهکارهای غیرفعال معمول عمل خواهد نمود.

از نظر مشخصات، Nubia Red Magic 3 یک پرچمدار اندرویدی محسوب می‌شود که به چیپست اسنپدراگون 855 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز بوده و وظیفه تامین انرژی نیز به عهده یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی گذاشته شده است. این گوشی هوشمند از قابلیت USB Power Delivery پشتیبانی نموده و در بخش دوربین نیز شاهد یک دوربین عقب با وضوح 48 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.7 و یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید