موبایل

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند گیمینگ خود است

گوشی هوشمند گیمینگ

این روزها از هر طرف خبرها و شایعات مختلفی در خصوص گوشی‌های هوشمند گیمینگ به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در تلاشند تا هر چه سریع‌تر خود را در این حوزه جدید و جذاب معرفی کنند. کمپانی‌هایی مانند ایسوس، ریزر و شیائومی تا به این لحظه گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را روانه بازار کرده‌اند و در حال کار بر روی نسخه‌های جدید محصولاتشان هستند.

اما حالا براساس شایعات جدید به نظر می‌رسد سامسونگ نیز به این بازار جدید چندان بی‌علاقه نبوده و در حال کار بر روی گوشی‌ هوشمند گیمینگ محور خود می‌باشد. باتوجه به اطلاعات منتشر شده کمپانی سامسونگ مراحل طراحی و توسعه این دستگاه را آغاز نموده تا خود را به عنوان رقیبی سرسخت به سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه معرفی نماید.

بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان سامسونگ، این کمپانی به احتمال زیاد دستگاهی مطابق با آخرین استانداردهای استفاده شده در بازار گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند اما متاسفانه جزییات بیشتری در این خصوص ارائه نشده است. این احتمال وجود دارد که منظور از استاندارد بازار، گوشی هوشمند Galaxy A سامسونگ باشد که به تازگی شایعاتی در خصوص آن منتشر شده است.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد گوشی هوشمند گیمینگ سامسونگ باید از چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار بود و در ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از صفحه نمایش لبه به لبه با طراحی اینفینیتی و بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم بهره ببرد.

همانند اکثر گوشی‌های هوشمند گیمینگ دیگر ارائه شده به بازار، محصول سامسونگ نیز از یک سیستم خنک کننده حرفه‌ای برخوردار خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر نیز یک سیستم خنک‌سازی مبتنی بر آب و فیبرهای کربنی را در فبلت گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار داده است.

انتظار می‌رود سامسونگ نخستین گوشی هوشمند گیمینگ محور خود را تا پایان ماه نوامبر به صورت رسمی معرفی نماید.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید