موبایل

ورتو با Aster P به دنیای اسمارت‌فون‌های لاکچری باز می‌گردد

Aster P

نام تجاری ورتو (به انگلیسی Vertu) چندین سال پیش در تصاحب نوکیا بود و این شرکت محصولات لاکچری خود را با این نام به بازار عرضه می‌کرد. اما ورتو در دوران حیات خود چند بار دست به دست شده و صاحبان جدیدی پیدا کرده است، حتی اخیرا گفته می‌شد این نام تجاری در خطر ورشکستگی نیز قرار دارد.

اما با این حال ظاهرا به نظر می‌رسد این نام تجاری که به نوعی نماد تجمل در دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید بار دیگر قصد حضور در بازار را داشته باشد. براساس گزارشات منتشر شده اخیر، این شرکت با عرضه دو مدل Aster P Baroque و Aster P Gothic با قیمت پایه 4200 دلار قصد دارد مجددا دل کاربرانی که نمی‌دانند با پول اضافه خود چه کنند را بدست آورد!
شرکت Vertu این دو گوشی هوشمند را در جریان رویدادی که هفته گذشته در کشور چین برگزار شده بود، رونمایی کرد. هر دو گوشی از فریم آلومینیومی، صفحه‌ای با شیشه یاقوتی و پنل‌های پشتی از جنس چرم مرغوب و گران‌قیمت بهره می‌برند. مشخصات سخت‌افزاری ارائه شده در دو گوشی Aster P Baroque و Aster P Gothic رده بالا محسوب نشده و بنابراین با مورد هیجان انگیزی در این بخش مواجه نیستیم.

 

Aster P

هر دو گوشی جدید ورتو از یک چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره برده و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز هستند. ورتو برای این دو مدل از یک نمایشگر 4.97 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسلی استفاده کرده است. همان‌طور که می‌بینید این مشخصات کاملا متوسط به حساب آمده و در بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده شاهد آن هستیم.

دو پنل پشتی گوشی‌های جدید ورتو شبیه به درب‌های اتوموبیل اسپرت Mercedes SLS باز شده و به شما امکان نصب سیم کارت و همچنین مشاهده امضای سازنده گوشی شما را می‌دهد.

در حال حاضر سری‌های Baroque و Gothic به ترتیب با قیمت 4200 و 5100 دلاری روانه بازار شده‌اند.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید