سخت‌افزار

موجودی تلفن‌های همراه آیفون XR هم‌اکنون به پایان رسیده است!

آیفون XR

تلفن همراه آیفون Xs Max با عنایت به ویژگی‌های منحصر به فرد خود در حالت کلی نمایانگر بهترین آیفون نسل فعلی کمپانی اپل به شمار می‌رود. نه تنها صفحه نمایشگر محصول مذکور از اندازه گسترده‌ای به بزرگی 6.5 اینچ برخوردار است، بلکه پنل مبتنی بر فناوری OLED نیز درزمینهٔ فراهم آوردن کیفیت رنگی بیشتر و میزان مصرف انرژی کمتر (در حالت تئوری) نسبت به پنل‌های معمولی کریستال مایع نیز تأثیرات بسیاری را به خود اختصاص داده است. علاوه بر آن پیکربندی دوگانه دوربین در قسمت پشتی دستگاه نیز نباید فراموش شود.

اگرچه آیفون Xs Max بهترین دستگاه موجود در سبد محصولاتی نسل فعلی کمپانی اپل به شمار می‌رود، اما به نظر می‌رسد که برخی از مصرف‌کنندگان نسبت به نسخه ارزان قیمت‌تر آن، یعنی آیفون XR تمایل بیشتری را از خود نشان داده و نسبت به تهیه و خرید آن اقدام کرده‌اند. تلفن همراه مذکور اخیراً برای پیش فروش در وب‌سایت رسمی کمپانی اپل در دسترس قرار گرفته است، اما بر طبق گزارشی منتشر شده از جانب رسانه MacRumors، به‌نظر می‌رسد که مدل‌های موجود هم‌اکنون کاملاً فروخته شده و انبار کمپانی اپل خالی از هرگونه دستگاهی می‌باشد، زیرا خریداران جدید آیفون XR با تاریخ تخمینی دسترسی به تلفن همراه خود یک تا دو هفته پس از خرید مواجه شده‌اند.

تلفن همراه آیفون XR

البته این مهم ممکن است به دلیل سفارش تعداد واحدهای کمتری از آیفون XR نسبت به دیگر محصولات نسل فعلی یعنی آیفون Xs و Xs Max نیز رخ داده باشد. کمپانی اپل در گذشته با تولید بیش از نیاز آیفون 5C و عدم فروش محصولات خود تجربه بسیار مهلک و رنج‌آوری را لمس کرده و لذا سطح انتظارات خود را برای آیفون XR با کاهش بیشتری همراه ساخته است. آقای Ming-Chi Kuo، از جمله سرشناس‌ترین تحلیلگران کمپانی اپل پیش‌بینی کرده است که فرآیند فروش تلفن همراه آیفون XR از آنچه تصور شده است بهتر بوده و این خبر حکایتی صحیحی بر این موضوع می‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید