موبایل

گوشی تاشدنی Oppo شباهت زیادی به میت ایکس هواوی دارد!

گوشی تاشدنی

در کنگره جهانی موبایل 2019 کمپانی‌های مختلفی مشغول معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو خود هستند و ظاهرا Oppo نیز اصلا قصد ندارد از قافله عقب بیفتد. این کمپانی امروز نمونه اولیه گوشی تاشدنی خود را در معرض نمایش گذاشت. این محصول شباهت غیرقابل انکاری به گوشی هوشمند میت ایکس هواوی دارد که این موضوع در طراحی لولا و حتی چیدمان دوربین‌ها در قسمت عقب دیده می‌شود.

از آنجایی که لولای طراحی شده برای گوشی هوشمند میت ایکس هواوی از دوام بالایی برخوردار بوده و بسیار کارآمد محسوب می‌شود، احتمالا Oppo نیز از مکانیزم آن الهام گرفته و در گوشی تاشدنی خود مورد استفاده قرار داده است.

گوشی تاشدنیگوشی تاشدنی

این تولیدکننده چینی هنوز این گوشی هوشمند را به طور عمومی معرفی نکرده است، اما نایب رییس Oppo، برایان شن چند عکس جدید را در شبکه اجتماعی ویبو خود منتشر نموده و اعلام نموده اگرچه برخی ممکن است گمان کنند طراحی این گوشی تاشدنی به شرکت‌های دیگر واگذار شده اما توسعه و طراحی این دستگاه کاملا برعهده Oppo می‌باشد. وی همچنین اشاره کرد که این کمپانی در ابتدا قصد داشت که در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 از این محصول رونمایی کند که بعدها از این تصمیم منصرف شد.

 تولید انبوه نخستین گوشی تاشدنی اوپو ظاهرا هنوز آغاز نشده است. به گفته شن، طراحی و فرم فاکتور تاشدنی می‌تواند ارزش بیشتری به تجربه کاربری داده و باتوجه به اینکه در این دستگاه‌ها صفحه نمایش بزرگتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، بهره‌وری نیز افزایش محسوسی خواهد داشت. وی در پایان اظهار کرد که بسته تعداد ری‌توییت‌هایی که پست مذکور دریافت می‌کند، تیم مهندسی Oppo تصمیم خواهد گرفت که آیا این گوشی تاشدنی را به تولید انبوه برساند یا خیر!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *