موبایل

ال‌‌جی دو گوشی هوشمند G8 و V50 را معرفی کرد

G8

اگر با روند عرضه گوشی‌های هوشمند کمپانی ال‌جی آشنایی داشته باشید می‌دانید که معمولا سری G شامل گوشی‌های هوشمند نوآورانه با قیمت‌هایی ملایم می‌شود و این در حالیست که سری V اگرچه گوشی‌های هوشمندی با قابلیت‌های خاص و کاملا جدید را ارائه نمی‌دهد اما قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های عرضه شده در سری جی دارد.

کمپانی ال‌جی سرانجام از دو گوشی هوشمند پرچمدار خود برای سال 2019 تحت عنوان G8 ThinQ و V50 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از طراحی بسیار جذابی بهره برده و به یک نمایشگر 6.1 اینچی که تقریبا تمام بخش جلویی را پوشانده مجهز می‌باشد.

اگر دقت کنید هیچ دریچه خروج صدا یا همان خروجی بلندگویی را بر روی بدنه گوشی LG G8 مشاهده نمی‌کنید. علت آن استفاده از فناوری پیشرفته Crystal Sound OLED است که در واقع ال‌جی با کمک آن توانسته بلندگو اصلی و مکالمه را درون صفحه نمایش قرار دهد.

G8

ال‌جی یک سنسور ToF را به همراه دوربین سلفی رنگی در گوشی G8 ارائه نموده است تا عملکرد بهتری را در بخش سنجش عمق و ایجاد جلوه‌ بوکه مصنوعی شاهد باشیم. این گوشی هوشمند به چیپست قدرتمند و جدید اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز می‌باشد که قطعا کارایی خوبی را به کاربر ارائه خواهد نمود.

V50

اما گوشی هوشمند V50 ال‌جی برای رقابت با گران‌ترین رده‌بالاهای بازار طراحی و آماده شده است. این گوشی نخستین دستگاه موبایل ال‌جی مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم است که از یک مودم X50 کوالکام بهره می‌برد.

V50 از طراحی صنعتی برخوردار بوده و طراحی آن اگرچه ساده اما بسیار جذاب است. در واقع می‌توان گفت که این گوشی همان V40 است که چیپست آن به اسنپدراگون 855 ارتقا یافته و سیستم دوربین مشابه اما نه یکسانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به تبدیل کننده صوتی Hi-Fi Quad-DAC، سیستم دوربین سه تایی در عقب و گواهینامه MIL-STD-810G اشاره نمود.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید