سخت‌افزار

تلفن همراه LG V40 از پیکربندی دوربین پنج‌گانه برخوردار می‌باشد!

تلفن همراه LG V40 از پیکربندی دوربین پنج‌گانه برخوردار می‌باشد!

اگر به تماشای مراسم کمپانی محبوب LG در طی نمایشگاه IFA 2018 نشسته باشید، حتماً به خاطر دارید که کمپانی مذکور هیچ‌گونه معارفه‌ای را در خصوص جدیدترین پرچم‌دار خود در حوزه تلفن‌های همراه هوشمند یعنی V40 به جا نیاورده و محصول نامبرده را در معرض دید عمومی قرار نداده است، اما این مهم آن‌چنان نیز پر اهمیت نیست، زیرا حجم انبوه اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده آن قدر از فراوانی برخوردار هستند که بتوان دیدی کلی از چشم‌انداز محصول را کسب نمود. بر طبق مشخصات فنی دستگاه، تلفن همراه هوشمند LG V40 از تعداد پنج حسگر دوربین و اسپیکرهای Boombox برخوردار می‌باشد. شایعه وجود پنج دوربین برای اولین بار منتشر نشده و شایعات پیشین نیز اشاره‌ای به آن داشته‌اند.

رسانه AndroidPit اظهار داشته است که توانسته برگه مشخصات فنی پرچم‌دار آینده کمپانی LG را از نزدیک دیده و مورد بررسی قرار دهد. بر همین اساس دستگاه تازه‌نفس فوق از پیکربندی‌های دوربین سه‌گانه در قسمت پشت و دوگانه در قسمت جلویی دستگاه برخوردار بوده و سیستمی منحصر به فرد را با خود به ارمغان آورده است.

حسگرهای دوربین به‌کار رفته در ساختار تلفن همراه LG V40 از تعداد سه لنز دوازده مگاپیکسل با دیافراگم f/1.5، شانزده مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و دوازده مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 برخوردار بوده و ویژگی‌هایی همچون زاویه دید عریض، تله‌فتو (دستگاه مخابره تصاویر از راه دور) و بزرگ‌نمایی دو برابر را تحت پشتیبانی خود قرار داده است. علاوه بر آن وجود دو حسگر 8 و 5 مگاپیکسل در قسمت جلویی دستگاه و به‌عنوان سیستم سلفی نیز در اظهارات انجام شده قابل مشاهده می‌باشد.

تلفن همراه هوشمند LG V40

دستگاه تلفن همراه هوشمند LG V40 تعداد یک پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در بطن خود جای داده است. علاوه بر آن صفحه نمایشگر 6.4 اینچی مبتنی بر فناوری P-OLED با نسبت ابعاد 19.5:9 به همراه 3.300 میلی‌آمپر بر ساعت باتری نیز کامل‌کننده مشخصات فنی محصول می‌باشند. از جمله دیگر نقاط قوت دستگاه V40 می‌توان به اسپیکرهای استریو Boombox به همراه تراشه‌های تبدیل سیگنال‌های صوتی دیجیتال به آنالوگ اشاره کرد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید