موبایل

پرچمدار جدید ال‌جی با اسم رمز Alpha در حال ساخت است

lg-v40-thinq

بدون شک کمپانی ال‌جی نیز مانند بسیاری از تولیدکنندگان دیگر در سال 2019 میلادی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد نمود. براساس توییتی که توسط فاش کننده مشهور Evan Blass منتشر شده، اسم رمز این گوشی هوشمند به احتمال زیاد Alpha خواهد بود. در این توییت همچنین به یک گوشی هوشمند سامسونگ با اسم رمز Beyond نیز اشاره شده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان رده بالاترین نسخه در بین مدل‌های مختلف گلکسی اس10 می‌باشد.

به غیر از افشای اسم رمز پرچمدار جدید ال‌جی، Blass اطلاعات دیگری را در خصوص این گوشی هوشمند اعلام نکرده است. این یعنی هنوز نمی‌دانیم گوشی Alpha ال‌جی از نظر مشخصات فنی، قیمت، ویژگی‌ها و طراحی چه وضعیتی خواهد داشت. تا به این لحظه به طور معمول کمپانی ال‌جی هر سال دو گوشی هوشمند پرچمدار را عرضه می‌کرد.

در سال جاری میلادی نیز شاهد عرضه دو گوشی هوشمند LG G7 و LG V40 از سوی این کمپانی کره‌ای بودیم. اما براساس اعلام رسمی ال‌جی در آغاز سال 2018 این کمپانی دیگر لزوما گوشی‌های هوشمند پرچمدارش را به صورت سالیانه و منظم عرضه نخواهد کرد. به همین دلیل نمی‌توان حدس زد که گوشی هوشمند Alpha تنها پرچمدار عرضه شده در سال 2019 خواهد بود و یا پای مدل‌های دیگری نیز در میان می‌باشد.

به احتمال زیاد باتوجه به نزدیک بودن زمان برگزاری دو نمایشگاه CES و کنگره جهانی موبایل، در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را در خصوص گوشی هوشمند Alpha و یا سایر مدل‌های احتمالی که ال‌جی برای عرضه در سال میلادی جدید در نظر دارد، شاهد خواهیم بود. البته بدون شک باید به این نکته توجه داشت که تا زمان معرفی رسمی یا عرضه نمی‌توان به هیچ کدام از شایعات منتشر شده به طور کامل اعتماد کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید