موبایل

براساس تایید FCC ال‌جی G8 ThinQ حداقل در سه مدل عرضه می‌شود

lg_g8_thinq

انتظار می‌رود کمپانی ال‌جی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان G8 ThinQ رونمایی کند. این تولیدکننده کره ای به آرامی بسیاری از ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند را معرفی کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نمایشگر جدید با قابلیت پخش صدا اشاره نمود. اما براساس تایید سازمان FCC ال‌‌جی این گوشی هوشمند را حداقل در سه مدل مختلف عرضه خواهد کرد.

شماره مدل‌هایی که در اسناد FCC رویت شده شامل LM-G820UM، LM-G820TM و LM-G820QM می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص نسخه‌های مختلف این گوشی هوشمند نداریم اما این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که دو مدل مربوط به نسخه‌های آنلاک G8 ThinQ باشند و مدل سوم نیز احتمالا برای استفاده تحت شبکه‌های CDMA که توسط اپراتورهایی مانند Sprint و Verizon ارائه می‌شود عرضه خواهد شد.

در واقع این موضوع منطقی به نظر می‌رسد چرا که G8 ThinQ ال‌جی قرار است سازگاری مناسبی را با تمامی اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده ارائه دهد و به همین دلیل این کمپانی با عرضه مدل‌های مختلف مجهز به رادیوهای متفاوت تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد از نظر سازگاری با شبکه‌های مخابراتی موجود در این منطقه به کاربران ارائه دهد.

به غیر از شماره مدل متاسفانه اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این سه مدل‌ در اسناد FCC درج نشده است. اما اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند باید انتظار یک چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه را در G8 ThinQ داشته باشیم. همچنین براساس رندرهای فاش شده اخیر احتمالا یک حسگر تشخیص اثرانگشت در قسمت پشتی، سیستم دوربین دو تایی و صفحه نمایش با یک ناچ نیز در این گوشی هوشمند به کار گرفته خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید