موبایل

نخستین گوشی 5G ال‌جی در یک سری جدید معرفی می‌شود

5G

اگر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند باشید حتما می‌دانید که این روزها شایعات زیادی در خصوص تلاش کمپانی‌های تولیدکننده این دستگاه‌های جذاب برای ارائه نخستین محصولات مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G منتشر می‌شود. کمپانی ال‌جی نیز یکی دیگر از نامزدهای اصلی برای رونمایی زودهنگام چنین گوشی هوشمندی است و انتظار می‌رود این تولیدکننده کره‌ای در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 نخستین اسمارت‌فون مجهز به مودم 5G خود را معرفی کند.

پیش‌تر گمان شده بود که ال‌جی این گوشی هوشمند را تحت عنوان LG G8 روانه بازار کند اما براساس گزارشی جدید ظاهرا ال‌جی نخستین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی نسل پنجم خود را در یک سری جدید به بازار معرفی خواهد نمود.

به ادعای یکی از نشریات کره‌ای، کمپانی ال‌جی در تلاش است تا نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی 5G خود را در یک سری کاملا جدید و متفاوت با سایر مدل‌های عرضه شده معرفی کند. بنابراین این گوشی هوشمند در سری G وجود نخواهد داشت و طبیعتا LG G8 هم نام نخواهد گرفت! همچنین انتظار می‌رود ال‌جی جدیدترین پرچمدار سری جی خود را تحت عنوان G8 در ماه مارس معرفی کند و به احتمال زیاد فقط به فناوری ارتباطی نسل چهارم مجهز خواهد بود.

به گفته یکی از مسئولین ارشد ال‌جی، این کمپانی هنوز در خصوص انتخاب نام برند مناسب برای نخستین گوشی هوشمند 5G خود به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. انتظار داریم این کمپانی کره‌ای گوشی هوشمند Q9 را به عنوان یک محصول میان‌رده و با مشخصاتی از قبیل چیپست اسنپدراگون 600 کوالکام، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی را در ماه ژانویه سال میلادی آینده عرضه کند.

بدون شک ال‌جی در این نقطه زمانی اطلاعات خاصی را در خصوص گوشی هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم خود ارائه نخواهد کرد، چرا که بسیاری از تولیدکنندگان سعی می‌کنند برای نمایشگاه CES 2019 و یا کنگره جهانی موبایل غافلگیری‌هایی را در آستین داشته باشند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید