موبایل

رندرهای جدید از V50 ThinQ ال‌جی طراحی آن را فاش کردند

V50 ThinQ

کمپانی سامسونگ شاید این روزها جریان اصلی شایعات را با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 در دست خود داشته باشد اما بسیاری از رقبای اصلی این کمپانی نیز وجود دارند که قصد دارند با قدرت در رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 در شهر بارسلونا حضور پیدا کنند. در بین این کمپانی‌ها و گوشی‌های هوشمندی که به زودی معرفی خواهند شد گوشی V50 ThinQ ال‌جی یکی از محصولاتی است که بسیاری منتظر رونمایی رسمی آن هستند.

به لطف رندری جدید اکنون می‌توانیم جزییاتی را در خصوص این گوشی هوشمند در اختیار داشته باشیم. خوشبختانه همان طور که انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند از فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G نیز پشتیبانی خواهد نمود.

پیش‌تر اعلام شده بود که گوشی هوشمند V50 ThinQ قابلیت ارتباطی نسل پنجم را فقط تحت قراردادی با اپراتور مخابراتی اسپرینت در نیمه نخست سال میلادی جاری ارائه خواهد کرد. رندر جدیدی که توسط evleaks، یکی از خوش‌نام‌ترین فاش کننده‌های دنیای موبایل منتشر شده نشان می‌دهد که ال‌جی از گوشی هوشمند جدید خود در تاریخ 24 فوریه رونمایی می‌کند.

این تاریخ دقیقا زمانی است که ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2019 کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار خواهد نمود و بنابراین احتمال معرفی شدن آن در جریان این رویداد بسیار بالاست.

متاسفانه هنوز جزییات زیادی را در خصوص مشخصات فنی V50 ThinQ در دست نداریم اما به احتمال زیاد باید شاهد به کارگیری یک چیپست اسنپدراگون 855 به همراه سیستم خنک کننده لوله‌های حرارتی و همچنین یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی باشیم.

علاوه بر این، یک حسگر تشخیص اثرانگشت نیز در رندر منتشر شده در قسمت پشتی گوشی دیده می‌شود و بنابراین ممکن است V50 ThinQ فناوری تشخیص اثرانگشت درون صفحه‌ای را ارائه ندهد. همچنین هنوز مشخص نیست که ال‌جی در این گوشی هوشمند از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری استفاده خواهد کرد یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید