موبایل

گوشی ال‌جی V50 با پشتیبانی از 5G ماه آینده عرضه می‌شود

V50

مانند بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دیگر، ال‌جی نیز قصد دارد در کنگره جهانی موبایل 2019 که ماه آینده در شهر بارسلونا برگزار می‌شود شرکت کند.  این تولیدکننده کره‌ای قصد دارد دستگاه‌های جدیدی را در این رویداد مهم معرفی کند و براساس جدیدترین شایعات به نظر می‌رسد گوشی هوشمند V50 این شرکت با پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم در کنار گوشی G8 رونمایی شود.

انتظار می‌رود کمپانی ال‌جی دو گوشی موبایل را در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی کند که یکی از آنها به احتمال زیاد G8 ThinQ نام خواهد داشت. اما دستگاه دیگری که هنوز اطلاعات زیادی راجع به آن نداریم ظاهرا یک گوشی هوشمند رده بالا مجهز به مودم 5G است. گفته می‌شود این محصول می‌تواند V50 ThinQ 5G نام داشته باشد. این حدس و گمان براساس گزارش جدیدی که از یک منبع کره‌ای منتشر شده است مطرح گردیده و باید دید تا چه حد صحت دارد.

البته این موضوع که ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از قابلیت نسل پنجم را معرفی کند کاملا منطقی محسوب می‌شود. بسیاری از کمپانی‌های رقیب ال‌جی قصد دارند گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم خود را در ماه فوریه سال میلادی جاری معرفی کنند. برای مثال سامسونگ قصد دارد در تاریخ 20 فوریه از گوشی هوشمند گلکسی اس10 خود رونمایی کرد و یا هواوی نخستین گوشی هوشمند 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 ارائه می‌نماید. به همین دلیل ال‌جی نیز قطعا قصد ندارد از این قافله جا بماند.

براساس گزارش منتشر شده ال‌جی V50 احتمالا به یک نمایشگر 6 اینچی و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز بوده و برای خنک سازی بهتر از لوله‌های حرارتی استفاده شده است. همچنین برای تامین انرژی این گوشی هوشمند یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی مورد استفاده قرار گرفته و یک مودم 5G اختصاصی نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید