موبایل

گوشی جدید OPPO از دوربین جهنده بهره می‌برد

OPPO

در حالی که کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نظیر سامسونگ به دنبال ارائه راهکارهایی جایگزین برای طراحی ناچ هستند، کمپانی OPPO اما راهکار انحصاری خود را در قالب یک دوربین جلو جهنده که به صورت کشویی به سمت بالا باز می‌شود نخستین بار در گوشی هوشمند OPPO Find X ارائه نمود. براساس توییت جدیدی که توسط ایشان آگاروال منتشر شده است به نظر می‌رسد این کمپانی تمایل زیادی به استفاده مجدد از این ایده طراحی داشته باشد.

در این توییت آگاروال چندین عکس جدید که توسط یکی از منابع بدستش رسیده است را منتشر نموده و گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند آینده OPPO که به یک دوربین جهنده مجهز خواهد بود می‌باشد. براساس چیزی که در گوشی هوشمند OPPO Find X شاهد بودیم انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید نیز به نمایشگر لبه تا لبه مجهز بوده و هیچ گونه ناچ یا حفره‌ای بر روی صفحه نمایش آن وجود نداشته باشد. در عوض اوپو بار دیگر از یک دوربین جلویی با مکانیزم کشویی و جهنده برای پر کردن خلا عدم استفاده از ناچ بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که این تصاویر دقیقا منتسب به کدام یک از گوشی‌های هوشمند OPPO خواهد بود، اما براساس زبان طراحی این احتمال مطرح شده که تصاویر مربوط به گوشی هوشمند R19 و یا F11 باشند. نکته جالب توجه در این تصاویر ابعاد بسیار کوچک دوربین جهنده مخصوصا نسبت به چیزی که در گوشی Find X شاهد بودیم است. این موضوع هم می‌تواند خوب و هم بد باشد، بستگی دارد چگونه به آن نگاه کنید. یک دوربین کوچکتر یعنی وزن کمتر گوشی، اما از سویی دیگر ممکن است این کوچک شدن ابعاد بر روی عملکرد آن تاثیرات منفی گذاشته باشد.

به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و اگرچه آگاروال در زمینه افشای اطلاعات غیررسمی از سابقه خوبی برخوردار است اما باز هم نمی‌توان به این اطلاعات به طور قطعی نگاه کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *