سایر گجت‌ها

ال‌جی ساندبارهای جدید خود مجهز به Google Assistant را معرفی کرد

Google Assistant

هر ساله در جریان نمایشگاه CES یک سری از محصولات همواره حضور داشته و مدل‌های جدیدشان توسط کمپانی‌های مختلف معرفی می‌شوند. از بین این محصولات می‌توان به تلویزیون‌ها و بلندگوها اشاره کرد. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که قصد خرید یک بلندگو جدید را دارید، کمپانی ال‌جی از چند ساندبار جدید خود پیش از آغاز نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد. این ساندبارها از فناوری صوتی Dolby Atmos بهره نمی‌برند اما به دستیار مجازی گوگل یا Google Assistant مجهز شده‌اند.

اگر نگاهی به محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی هوشمند بازار بیندازید به سرعت متوجه خواهید شد که به کارگیری دستیارهای مجازی مانند Google Assistant و Alexa در آنها به امری رایج تبدیل شده و به همین دلیل اصلا نباید تعجب کرد که چرا ال‌جی نیز در ساندبارهای جدید خود نیز این قابلیت استفاده نموده است.

ساندبارهای جدید این تولیدکننده کره‌ای در مدل‌های SL10YG، SL9YG و SL8YG عرضه خواهد شد. ال‌جی هنوز در خصوص مشخصات فنی و یا ویژگی‌های برجسته این محصولات اطلاعاتی را منتشر نکرده و از این رو انتظار می‌رود ابعاد محسوس‌ترین تفاوت بین این سه مدل باشد.

Google Assistant

به گفته ال‌جی این سه ساندبار از فناوری‌های صوتیDolby Atmos  و DTS:X پشتیبانی می‌کنند. این فناوری‌ها در ارائه صدایی واقع گرایانه‌تر کمک شایانی می‌کنند. پشتیبانی از دستیار مجازی گوگل نیز به این ساندبارها اجازه می‌دهد تا سایر لوازم خانگی هوشمند را کنترل نموده و در واقع هر قابلیتی که در سایر دستگاه‌های مجهز به Google Assistant مانند گوگل هوم قادر به انجامش هستند را ارائه نمایند.

براساس اطلاعات منشتر شده همچنین یک سنسور ژیروسکوپ داخلی نیز وجود خواهد داشت که نحوه قرارگیری ساندبار را تشخیص داده و باتوجه به آن صدا را تولید خواهد نمود. هنوز در خصوص قیمت و یا زمان دقیق عرضه ساندبارهای جدید ال‌جی صحبتی نشده اما انتظار داریم در جریان نمایشگاه CES 2019 جزییات بیشتری را در خصوص این محصولات مشاهده کنیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید