موبایل

گوشی Galaxy M20 از یک نمایشگر مجهز به ناچ بهره می‌برد

Galaxy M20

باتوجه به اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده و محصولاتی که سامسونگ روانه بازار نموده است، تقریبا هر کاربر یا کارشناسی می‌تواند به این نتیجه برسد که این غول فناوری کره‌ای چندان از طراحی ناچ صفحه نمایش خوشش نمی‌آید! شاید یکی از دلایلی که سامسونگ از پنل‌های صفحه نمایش حفره‌دار خود رونمایی کرد نیز همین باشد. گفتنی است این نوع صفحه نمایش‌های جدید نخستین بار در گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ مشاهده شد.

اما براساس شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد این طراحی جدید به احتمال زیاد در حداقل یکی از مدل‌های گلکسی اس10 سامسونگ که در اوایل سال میلادی آینده روانه بازار خواهد شد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گزارشی جدید توسط اندرویدی پیور منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است تمامی گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ از این نوع صفحات نمایش بهره نبرند.

در واقع این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند Galaxy M20 این کمپانی به یک ناچ بالایی با طراحی مشابه یک قطره آب مجهز باشد. اگر به محصولات اخیر بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مانند هواوی یا وان‌پلاس نگاهی انداخته باشید حتما با این نوع طراحی ناچ آشنایی دارید. ناچ قطره‌ای شکل نسبت به ناچ‌های عادی فضای کمتری را اشغال نموده و از نظر فرآیند تولید نیز نسبت به نمایشگرهای حفره‌دار شرایط بهتری را برای تولیدکننده رقم می‌زند.

هنوز مشخص نیست این شایعه جدید در خصوص Galaxy M20 تا چه حدی دقیق است، اما اصلا بعید نیست که سامسونگ تمایل به عدم استفاده از یک زبان طراحی مشترک برای تمامی مدل‌های جدید خود را داشته باشد. در واقع سامسونگ با این کار علاوه بر کاهش هزینه تولید می‌تواند تفاوت محسوسی را نیز بین مدل‌های میان رده و پرچمدار خود ایجاد نماید.

به هر حال فعلا نمی‌توان در خصوص درستی یا نادرستی این شایعه نظری قطعی دارد، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد گوشی‌های سری Galaxy M سامسونگ شامل Galaxy M20 جزو محصولات میان رده این کمپانی خواهند بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید