موبایل

اپل هنوز هم به تولید گوشی هوشمند تاشو علاقه‌مند است

گوشی هوشمند تاشو

همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ قرار است در سال 2019 از نخستین گوشی هوشمند تاشو خود به طور رسمی رونمایی کند. اما براساس شایعاتی که در چند ماه اخیر منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد سامسونگ تنها کمپانی تولیدکننده این نوع از گوشی‌های هوشمند نخواهد بود. کمپانی‌های دیگری مانند هواوی نیز بارها تمایل خود به این دستگاه‌های تاشدنی را اعلام کرده‌اند.

در واقع چندی پیش بود که شایعات از تمایل اپل برای تولید یک گوشی هوشمند تاشو حکایت داشتند. البته بدون شک اینکه اپل در نهایت چنین محصولی را تولید و روانه بازار کند یا خیر به هیچ عنوان مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد این غول فناوری در حال کار بر روی این ایده است و به احتمال زیاد یک طرح مفهومی یا کانسپت نیز برای آن در نظر دارد.

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، اپل پتنتی را به ثبت رسانده که در آن راجع به یک پوشش مخصوص برای روی صفحات نمایشی با قابلیت تاشدن صحبت شده است. این پوشش ویژه به منظور حفاظت از صفه نمایش طراحی شده و باعث می‌شود تا در هنگام تاشدن آن به خصوص در چندین بار استفاده، آسیبی به پنل نمایشگر وارد نشود.

اگرچه هنوز نمی‌دانیم اپل در چه مرحله‌ای از توسعه این گوشی هوشمند تاشو قرار دارد، اما حداقل از این موضوع مطمئن هستیم که این کمپانی به تولید چنین دستگاهی تمایل دارد. از سوی دیگر اما ممکن است اپل به دنبال ارائه راهکاری برای فروش آن به کمپانی‌های دیگری که قصد تولید صفحات نمایش تاشو را دارند باشد.

به هر حال اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند دستگاه تاشدنی اپل چند سال تا معرفی رسمی زمان نیاز خواهد داشت و انتظار نمی‌رود به این زودی شاهد جزییات خاصی از آن باشیم. علاوه بر این اپل فرصت تحلیل نحوه واکنش کاربران با گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ را نیز خواهد داشت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید