موبایل

رندرهای جدیدی از گوشی G8 ThinQ ال‌جی منتشر شدند

G8 ThinQ

گوشی هوشمند LG G8 طبق انتظار باید به طور رسمی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 رونمایی شود. شایعاتی منتشر شده‌اند که تصور بهتری در خصوص طراحی کلی این گوشی هوشمند به ما داده‌اند اما در یک رندر جدید که در انجمن‌ تخصصی XDA رویت شده به نظر می‌رسد می‌توانم محصول جدید ال‌جی تحت عنوان G8 ThinQ را از تمامی زوایا شاهد باشیم.

اگر این تصاویر طراحی نهایی این گوشی هوشمند را نشان دهند متاسفانه باید بگوییم با محصول هیجان‌انگیزی روبرو نخواهیم بود. البته این طراحی به هیچ وجه افتضاح به حساب نمی‌آید اما اگر رقبایی که این گوشی هوشمند باید با آنها رقابت کند را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم این طراحی موفقیت چشمگیری را شاهد نخواهد بود. به همین دلیل نمی‌توان به این تصاویر چندان استناد کرد چرا که اگر ال‌جی بخواهد G8 ThinQ را عرضه کند قطعا طراحی آن را به گونه‌ای انجام می‌دهد که خود را به خوبی از سایر رقبا متمایز کند.

باتوجه به تصاویر می‌توان دید که این گوشی هوشمند از یک ناچ بالایی بسیار بزرگ برخوردار است. اما نگران نباشید این ناچ مزایایی را هم به شما ارائه می‌دهد. در واقع به لطف این ناچ بزرگ ال‌جی موفق شد سنسورها و دوربین‌های بیشتری را جایگذاری نموده و بدین ترتیب یک سیستم تشخیص چهره پیچیده‌تر و دقیق‌تر را به کار ببرد.

اما G8 ThinQ هنوز هم تکنولوژی تشخیص اثرانگشت را به شما ارائه نموده و در صورت تمایل می‌توانید از حسگری که در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته استفاده کنید. در این بخش یک سیستم دوربین دوتایی نیز وجود دارد.

شایعاتی به گوش می‌رسند که حاکی از تلاش ال‌جی برای استفاده از تکنولوژی پخش صدا از طریق صفحه نمایش در این گوشی هوشمند می‌باشد اما از روی تصاویر رندر شده نمی‌توان این موضوع را تایید یا رد کرد. اما به غیر از این به نظر می‌رسد سایر مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید ال‌جی شامل چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 به همراه 6 الی 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 9 پای شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید