موبایل

گوشی Nokia 9 PureView مجهز به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای

اثرانگشت

حسگرهای اثرانگشت درون صفحه‌ای اوایل سال 2018 به یکی از ترندهای داغ دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی تبدیل شد و کمپانی Vivo نیز نخستین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری را روانه بازار کرد. پس از ویوُ چند کمپانی دیگر نظیر هواوی و وان‌پلاس نیز این نوع از حسگرهای اثرانگشت را در محصولات پرچمدار خود ارائه دادند.

اما حالا این طور به نظر می‌رسد که کمپانی نوکیا نیز در تلاش است تا چنین قابلیتی را در گوشی هوشمند آینده خود یعنی Nokia 9 PureView به کار بگیرد. به لطف توییت جدیدی که توسط Evan Blass، افشاکننده معروف منتشر شده، می‌توانیم تصویری رندر شده از این گوشی هوشمند را مشاهده کنیم. البته این تنها یک تصویر رندر شده بوده و هیچ جزییات جدیدی را ارائه نمی‌دهد.

براساس تصویر می‌توان دریافت که گوشی هوشمند جدید نوکیا به یک حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای مجهز خواهد بود. همچنین باتوجه به رندر جدید می‌توان دریافت که سیستم دوربین مجهز به پنج لنز نیز همچنان در قسمت پشتی گوشی حضور خواهد داشت.

تا به این لحظه هنوز مشخص نیست که سیستم دوربین پنج‌تایی Nokia 9 PureView چه تفاوتی با سیستم‌های دوتایی، سه‌تایی و یا چهارتایی دارد، اما حدس می‌زنیم تعداد لنز بیشتر به معنی جزییات، رنگ و دامنه وسیع‌تر در تصاویر ثبت شده باشد که در نهایت به بهبود کیفیت کمک خواهد نمود. براساس رندرهای جدید همچنین به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید نوکیا از یک حاشیه نسبتا بزرگ در بخش پایینی صفحه نمایش بهره می‌برد و حاشیه بالایی نیز اصلا باریک محسوب نمی‌شود.

به هر حال اگر جزو طرفداران طراحی ناچ نیستید قطعا این خبر خوبی برایتان خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه Nokia 9 PureView در دست نیست، اما براساس گزارشات منتشر شده انتظار داریم این محصول تا پایان ماه ژانویه معرفی شود. این یعنی گوشی دوربین محور نوکیا در نمایشگاه CES 2019 معرفی نخواهد شد و احتمالا HMD یک رویداد اختصاصی را برای رونمایی از آن در نظر دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *