موبایل

سامسونگ به طور رسمی Galaxy Fold را معرفی کرد

Galaxy Fold

سال گذشته در جریان رویداد SDC 2018، کمپانی سامسونگ به نوعی گوشی‌ هوشمند تاشدنی خود را معرفی کرد. البته در واقع این معرفی بیشتر ارائه دورنمایی مختصر از این محصول محسوب می‌شد. اما در جریان رویداد Galaxy S10 Unpacked سامسونگ، این کمپانی سرانجام از این گوشی هوشمند جنجالی که مدت‌ها شایعات مختلفی پیرامون آن در فضای مجازی منتشر می‌شد، با نامGalaxy Fold  رونمایی کرد.

البته طبیعتا این خلاقانه‌ترین نامی نیست که می‌شد برای چنین دستگاهی انتخاب کرد، اما به هر حال برای کاربرانی که تاکنون اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند نداشته‌اند این نام می‌تواند به نوعی ایده کلی را راجع به فرم فاکتور گوشی ارائه دهد.

Galaxy Fold سامسونگ از یک نمایشگر 7.3 اینچی Infinity Flex بهره خواهد برد که به کاربران اجازه می‌دهد این دستگاه را کاملا باز و بسته کرده و آن را به گوشی هوشمند و یا تبلت تبدیل کنند. در واقع زمانی که دستگاه به طور کامل تا شده است، صفحه نمایش سوپر امولدی با ابعاد 4.6 اینچ و وضوح HD+ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که البته نسبت به اکثریت گوشی‌های هوشمند موجود در بازار صفحه نمایش کاملا کوچکی محسوب می‌شود؛ این موضوع حتی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت نیز به راحتی دیده خواهد شد!

توجه داشته باشید که تلاش سامسونگ برای استفاده از یک صفحه نمایش کوچک‌تر در Galaxy Fold کاملا منطقی محسوب می‌شود، چرا که باتوجه به نوآورانه بودن پنل نمایشگر به کار رفته در گوشی، افزایش ابعاد آن می‌توانست افزایش محسوس هزینه تولید و قیمت نهایی را به دنبال داشته باشد.

اما سایر مشخصات این گوشی هوشمند شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای تولید شده با لیتوگرافی 7 نانومتری، 12 گیگابایت حافظه رم، سیستم دوربین سه تایی در قسمت پشتی و دو دوربین جلویی(هنگام باز بودن گوشی) اشاره نمود.

در نهایت یک باتری 4380 میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه شارژدهی گوشی را برعهده خواهد داشت. سامسونگ قرار است Galaxy Fold را در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت 1980 دلار توسط دو اپراتور AT&T و T-Mobile در ایالات متحده روانه بازار کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید