موبایل

پرچمدار بعدی اچ‌ام‌دی گلوبال Nokia 9 PureView نام خواهد داشت

Nokia 9 PureView

اچ‌ام‌دی گلوبال در واقع کمپانی مادر گوشی‌های هوشمندی است که با نام تجاری نوکیا به بازار عرضه می‌شوند. براساس گزارشات تایید نشده‌ای که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد این کمپانی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود است. این محصول که تاریخ عرضه آن نیز توسط یکی از منابع معتبر مشخص شده، به احتمال زیاد Nokia 9 PureView نام خواهد داشت.

اگر PureView به نظرتان آشنا می‌آید خب چندان عجیب نیست چون این برندی بود که نوکیا برای گوشی‌های هوشمند دوربین محور خود به کار می‌برد. این کمپانی فنلاندی نخستین بار از این نام تجاری برای گوشی هوشمند 808 PureView خود استفاده کرد که از سیستم عامل سیمبیان بهره می‌برد. نوکیا سپس از این نام تجاری برای سایر مدل‌های ویندوز فونی لومیا نیز استفاده نمود.

زمانی که بخش مرتبط با گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد، این عنوان تجاری نیز به اختیار مایکروسافت درآمد. اما در ماه اوت سال میلادی جاری اعلام شد که اچ‌ام‌دی گلوبال این نام تجاری را از مایکروسافت مجددا خریداری نموده است. این موضوع حدس و گمان‌هایی مبنی بر تلاش این کمپانی برای تولید گوشی‌های هوشمند جدید با این برند را ایجاد کرد.

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد این حدس و گمان‌ها به زودی به واقعیت تبدیل خواهند شد. بر این اساس انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید اچ‌ام‌دی گلوبال Nokia 9 PureView نام داشته و به پنج دوربین در قسمت پشتی مجهز شده باشد. همچنین گفته شده که این کمپانی به زودی کارهای تبلیغاتی خود را برای Nokia 9 PureView آغاز خواهد نمود.

شایان ذکر است که پیش‌تر شایعاتی مطرح شده بود که نشان از به تاخیر افتادن پروسه طراحی و معرفی این گوشی هوشمند در جریان نمایشگاه MWC 2019 داشت. به هر حال تا پایان سال میلادی جاری راه درازی نمانده و باید دید آیا اچ‌ام‌دی گلوبال برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام این گوشی هوشمند دارد یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید