سخت‌افزار

کمپانی دیپ‌کول کیس زیبای Gamer Storm MATREXX 55 خود را معرفی کرد

کمپانی دیپ‌کول کیس زیبای Gamer Storm MATREXX 55 خود را معرفی کرد

کمپانی محبوب دیپ‌کول (DeepCool) در تازه‌ترین اقدام خود از چهارچوب کیس Gamer Storm MATREXX 55 ADD-RGB در ابعاد میانی پرده برداشت که در ویژگی‌های ساختاری و همچنین ظاهری نسخه‌ای مشتق شده از محصول MATREXX 55 به شمار می‌رود (اما با قابلیت پشتیبانی از تکنیک‌های نورپردازی قابل تنظیم به‌وسیله کاربر) که پیشتر در ماه آگوست از جانب کمپانی مذکور مورد عرضه به بازار قرار گرفته است.

محصول اشاره شده با استفاده از پنل‌های شیشه‌ای رنگی موجود در اطراف و چهار پنجم قسمت جلویی کیس قابل شناسایی و تمایز با نسخه تقریباً همسان خود می‌باشد. میزان فواصل موجود در بین پنل‌های شیشه‌ای و فولادی با استفاده از المان‌های نورپردازی RGB پوشانده شده‌اند که پشتیبانی آن‌ها از قابلیت تنظیم جلوه‌های نورپردازی و سفارشی‌سازی آن‌ها بر طبق علایق و سلایق شخصی زیبایی ظاهری منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌اند.

چهارچوب کیس معرفی شده با استفاده از تعداد سه فن 12 سانتی‌متری به همراه چراغ‌های نورپردازی RGB مورد عرضه قرار گرفته و در حالت کلی از شش موقعیت جهت نصب فن‌های خنک‌کننده برخوردار می‌باشد (تعداد سه دریچه در قسمت جلویی، دو دریچه در قسمت فوقانی بعلاوه یک دریچه الزامی در قسمت پشتی کیس).

کیس زیبای MATREXX 55 کمپانی دیپ‌کول کیس زیبای MATREXX 55 کمپانی دیپ‌کول کیس زیبای MATREXX 55 کمپانی دیپ‌کول

سیستم نورپردازی RGB قابل سفارشی‌سازی به همراه تمامی بخش‌های رنگی موجود در کیس با استفاده از هدرهای استاندارد ARGB مورد اتصال قرار گرفته و طیف وسیعی از نرم‌افزارهای کنترلی معمول نظیر Aura Sync کمپانی ایسوس، Mystic Light کمپانی ام‌اس‌آی، RGB Fusion کمپانی گیگابایت، VividDj کمپانی بایواستار و … را نیز تحت پشتیبانی خود قرار داده‌اند. دیگر مشخصات فنی کیس معرفی شده با محصول همسان خود یعنی MATREXX 55 یکسان بوده و از تفاوت‌های چشمگیری نسبت به یکدیگر برخوردار نمی‌باشند، اما سیستم نورپردازی مورد استفاده در این محصول از جمله نقاط قوت و همچنین وجه تمایز اصلی آن به شمار رفته و با فراهم آوردن زیبایی منحصر به فرد و چشم‌نواز، بدون شک کاربران و خریداران بسیاری را به سمت و سوی خود جذب می‌نماید.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید