سخت‌افزار

با منبع تغذیه بدون فن کمپانی سیلوراستون (NightJar NJ600) آشنا شوید

با منبع تغذیه بدون فن کمپانی سیلوراستون (NightJar NJ600) آشنا شوید

کمپانی قدرتمند SilverStone امروز از محصول جدید خود تحت عنوان NightJar NJ600 پرده برداشت. سخت‌افزار فوق در حالت کلی یک منبع تغذیه 600 واتی به شمار می‌رود، اما آنچه که آن را نسبت به دیگر رقبای هم‌رده خود برتر کرده است سیستم خنک‌کننده غیرفعال (پسیو) و عدم استفاده از فن در طراحی آن می‌باشد.

منبع تغذیه NightJar NJ600 علاوه بر ساختاری منحصر به فرد جهت فراهم آوردن تهویه مطلوب بدون نیاز به استفاده از فن و رنگ نقره‌ای براق، از استاندارد 80 پلاس تیتانیوم نیز پشتیبانی می‌نماید که این روزها به آیتمی معمول در طراحی منابع تغذیه مبدل شده است. علاوه بر آن برخورداری از سیستم مدیریت کابل ماژولار در زمینه تمیزی فضای داخلی کیس و سرهم‌بندی آن نیز تأثیراتی بسیاری را به خود اختصاص داده است.

منبع تغذیه بدون فن NightJar NJ600 منبع تغذیه بدون فن NightJar NJ600 منبع تغذیه بدون فن NightJar NJ600

صرفه نظر از توان خروجی معمولی، پیکربندی کابل‌های مورد استفاده در محصول فوق بسیار منحصر به فرد می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به کابل 24 پین استاندارد ATX، کابل هشت پین (4+4) استاندارد EPS، تعداد چهار کابل 2+6 پین PCIe، تعداد شش کابل تغذیه ساتا به همراه شماری از اتصالات مولکس و Berg اشاره کرد. در بطن منبع تغذیه NightJar Nj600 پیکربندی قابل قبولی متشکل از یک ریل 12 ولت با قابلیت خروجی 600 وات به‌صورت پیوسته و ریل‌های 3.3 ولت و 5 ولت با توان خروجی 100 وات (به‌صورت کاملاً مستقل از ریل 12 ولت) به چشم می‌خورند. علاوه بر آن پشتیبانی از استاندارد Active PFC به همراه پروتکشن‌های حفاظتی معمول نظیر افزایش/کاهش بیش از حد ولتاژ و جریان، افزایش حرارت، افزایش توان و اتصال کوتاه نیز از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت محصول فوق به شمار می‌روند. قیمت منبع تغذیه NightJar Nj600 هنوز از جانب کمپانی سیلوراستون مشخص نشده است.

منبع: TechPowerUp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *