سخت‌افزار

کاهش سرعت تولید آیفون XR در نتیجه وجود مشکلاتی در کیفیت مدار چاپی!

کاهش سرعت تولید آیفون XR در نتیجه وجود مشکلاتی در کیفیت مدار چاپی!

تلفن همراه آیفون XR در ابتدای معرفی رسمی خود به عنوان گل سرسبد خط محصولاتی آیفون در سال 2018 به همگان معرفی شد که با برخورداری از قیمت مناسب خود می‌تواند به فروش بالایی دست پیدا کند. گزارش‌های اولیه در خصوص میزان فروش تلفن همراه مذکور نیز از درستی این موضوع و پیش فروش بیشتر آن حتی نسبت به آیفون 8 حکایت داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد که کمپانی اپل بنا به دلایلی افزایش سرعت توسعه و ساخت آیفون XR را متوقف کرده است که این خود به گمانه‌زنی‌های مختلف پیرامون عدم فروش آن‌چنان چشمگیر دستگاه، برخلاف گزارش‌های منتشره منتهی شده است.

آیا گمانه‌زنی فوق از درستی برخوردار است یا خیر هنوز مشخص نیست، اما بر طبق گزارش منتشر شده از جانب رسانه Apple 3.0، به نظر می‌رسد که کاهش سرعت تولید تلفن‌های همراه آیفون XR به دلیل وجود مشکلاتی در کیفیت مدار چاپی دستگاه باز می‌گردد که کمپانی اپل را بر آن داشته‌اند تا افزایش سرعت توسعه محصول خود را تا زمان رفع کامل آن‌ها متوقف کند.

آقای Jun Zhang، از تحلیلگران بنام فعال در این حوزه گفته است:

“ما بر این باوریم که خروجی برخی از تأمین‌کنندگان مدارهای چاپی در این هفته با کاهش بیشتری همراه شده است. علت این امر ممکن است به وجود مشکلات کیفیت باز گردد. ما بر این باوریم که کاهش سرعت تولید تلفن‌های همراه آیفون XR کمپانی اپل ناشی از بروز مشکلات کیفیتی در مدارهای چاپی تولیدی می‌باشد.”

تلفن همراه آیفون XR

البته باید خاطر نشان کرد با وجود اینکه مدارهای چاپی در حالت کلی یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین بخش‌های تمامی مدارات الکترونیکی به شمار می‌روند، هنوز گزارش‌هایی در خصوص شکایت کاربران از تلفن‌های آیفون XR به دست نیامده است. این احتمال نیز وجود دارد که مدارات چاپی اشاره شده درزمینهٔ کیفیت از هیچ‌گونه مشکلی رنج نبرده و فقط نتوانسته‌اند موفق به پاسخ‌گویی به استانداردهای کمپانی اپل شوند؛ به هر حال از آنجایی که کمپانی اپل دیگر تعداد دستگاه‌های فروخته شده از جانب خود را گزارش نمی‌کند، لذا کاهش سرعت تولید تلفن همراه آیفون XR نیز ممکن است برای کاربران و رسانه‌های مختلف مشخص نشود.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید