لپ‌تاپ

لپ‌تاپ 13.3 اینچی شیائومی Mi Notebook Air با قیمت 579 دلاری معرفی شد

Mi Notebook Air

همان طور که می‌دانید کمپانی شیائومی به تازگی لپ‌تاپ 15.6 اینچی Mi Notebook Lite خود را معرفی کرد. اما این تنها گزینه ارائه شده توسط شیائومی نبوده و این کمپانی دیروز از لپ‌تاپ 13.3 اینچی Mi Notebook Air نیز رونمایی نمود. اگرچه این مدل از نظر ابعادی شاید کوچکتر از می نوت‌بوک لایت به حساب آید اما در زمینه مشخصات سخت‌افزاری حرف‌های زیادی دارد.

Mi Notebook Air جدید شیائومی از یک نمایشگر 13.3 اینچی LCD با وضوح تصویر 1080p و نسبت صفحه نمایش به بدنه 80 درصد برخوردار است. این صفحه نمایش زوایای دید بسیار خوب 170 درجه‌ای را ارائه نموده و توسط پوشش مستحکم Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌گردد.

لپ‌تاپ جدید شیائومی با بدنه فلزی خود از ابعاد کلی 309.6 در 210.9 در 14.8 میلی‌متری و وزن 1.3 کیلوگرمی بهره می‌برد. کاربر در Mi Notebook Air به یک صفحه کلید کامل و تاچ‌پد بزرگ دسترسی دارد. همچنین یک اثرانگشت خوان نیز به عنوان راهکار امنیتی پیشرفته در این لپ‌تاپ ارائه شده است.

Mi Notebook AirMi Notebook AirMi Notebook Air

در می نوب‌بوک ایر شیائومی از نسخه Home Edition سیستم عامل ویندوز 10 استفاده شده و وظیفه پردازش اطلاعات بر عهده یک پردازنده نسل هشتم Core i3 اینتل قرار دارد. 8 گیگابایت حافظه رم از نوع پرسرعت DDR4 و تراشه گرافیکی UHD Graphics 620 نیز سایر مشخصات اصلی و مهم در این مدل به حساب می‌آیند.

شیائومی در Mi Notebook Air از یک باتری با توان 40 واتی استفاده کرده که از قابلیت شارژ سریع توسط پورت USB-C بهره می‌برد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید 50 درصد از ظرفیت باتری را ظرف 30 دقیقه شارژ کنید. به ادعای شیائومی این باتری با هر بار شارژ کامل قادر است تا 9.5 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه دهد.

نسخه 13.3 اینچی می نوت‌بوک ایر شیائومی با قیمت 579 هم اکنون در کشور چین به صورت پیش‌سفارش قابل تهیه می‌باشد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید